  • 1. Data: 2003-06-10 12:30:39
    Temat: VW Bank - konto e-direct i plus konto biznes razem?
    Od: "Piotr Miecznikowski" <p...@N...gazeta.pl>

    Czy w VW Bank direct konto e-direct i plus konto biznes są razem wyświetlane w
    internecie tak jak w mBanku? Czy trzeba dla każdego z tych kont osobne tokeny
    tak jak w inteligo?

  • 2. Data: 2003-06-10 21:25:07
    Temat: Re: VW Bank - konto e-direct i plus konto biznes razem?
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "Piotr Miecznikowski" <p...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bc4j1f$nsp$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    wyświetlane w
    > internecie tak jak w mBanku? Czy trzeba dla każdego z tych kont osobne

    juz u nich nie mam firmowego - ale dawniej bylo razem, wiec i teraz pewnie
    tak jest (edir i plus sa widoczne na zasadzie lukasopodobnej, czyli najpierw
    wybierasz konto, potem idziesz dalej - czyli ogolnie mi sie niezbyt podoba,
    ale mozna sie przyzwyczaic od bidy)
    a firmowe bym u nich chetnie poprowadzil - zwlaszcza teraz jak zus i us jest
    przez net i visa do edir darmowa, z niska oplata za wyplaty - ale- maja
    (mieli?) problem z 2 rzeczami, ktore spowodowaly, ze konto zamknalem po
    zaledwie jednym miesiacu
    1. beznadziejny opis na wyciagu (niezrozumialy i miejscami wresz
    zaszyfrowany bez wyjasninienia tych szyfrow gdzies w opisie)
    2. nie potrafili wpisac pelnej nazwy firmy, co czynilo ogolnie wyciag
    nieuzytecznym, bo wyciag wygladal jakby na jakas inna firme byl wystawiony
    jesli zwlaszcza do pkt 2 masz krotka nazwe - to osobiscie vw polecam (chyba
    ze juz ten blad poprawili i mozna miec dluzsza nazwe),
    a funkcjonalnosc i kompetencje w vw oceniam znacznie wyzej niz mbanku

  • 3. Data: 2003-06-10 21:41:06
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bc5itv$6f2$...@n...news.tpi.pl,
    Krab <_...@h...pl__>:

    > pewnie tak jest (edir i plus sa widoczne na zasadzie lukasopodobnej,
    > czyli najpierw wybierasz konto, potem idziesz dalej - czyli ogolnie
    > mi sie niezbyt podoba, ale mozna sie przyzwyczaic od bidy)

    To mozesz sobie zrobic dwa linki oddzielne, bo numer konta mozna wyslac w
    parametrrze logowania - tzn. w Lukasie, bo VW to nie wiem, bo nie mam.

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-06-11 00:33:36
    Od: "valet" <v...@w...pl>

> [...]
    wyświetlane w
    > internecie tak jak w mBanku? Czy trzeba dla każdego z tych kont osobne

    Niestety. E-direct i PKB mają różne identyfikatory, więc konieczne są
    oddzielne tokeny. W przypadku użytkowania rachunków indywidualnych Plus
    Konto i e-direct - identyfikator jest ten sam, więc token "obsługuje" oba
    konta.

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 5. Data: 2003-06-11 06:20:28
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bc5tb7$q09$...@a...news.tpi.pl,
    valet <v...@w...pl>:

> [...]
    > oddzielne tokeny. W przypadku użytkowania rachunków indywidualnych
    > Plus Konto i e-direct - identyfikator jest ten sam, więc token

    Jaka postac ma ten identyfikator (do kont fizycznych)? Ile cyfr/liter?

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-06-11 10:16:24
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Robert wrote:

    > Jaka postac ma ten identyfikator (do kont fizycznych)? Ile cyfr/liter?

    Tu jest kolejny minus VW - identyfikator to część numeru rachunku :((( Klucz
    natomiast składa się z hasła stałego+wskazanie tokena.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 7. Data: 2003-06-11 10:22:53
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bc6vkh$bn7$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > Tu jest kolejny minus VW - identyfikator to część numeru rachunku
    > :((( Klucz natomiast składa się z hasła stałego+wskazanie tokena.

    Z ilu cyfr sklada sie identyfikator?

    --
    Robert

  • 8. Data: 2003-06-11 10:29:16
    Od: n...@p...onet.pl

    > bc6vkh$bn7$...@i...gazeta.pl,

    > Z ilu cyfr sklada sie identyfikator?

    z siedmiu,
    a hasło ma max. 8 znaków co też mi się nie podoba

  • 9. Data: 2003-06-12 07:29:09
    Od: "admin" <i...@o...pl>

    > z siedmiu,
    > a hasło ma max. 8 znaków co też mi się nie podoba

    cos nie tak - hasło to Twój pin min.4 cyfry+Token = 10 cyfr

    Miłego dnia !
    --
    P o z d r a w i a m
    Hr Leon

  • 10. Data: 2003-06-12 07:59:03
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bc9a55$nc6$...@n...news.tpi.pl,
    admin <i...@o...pl>:

    > cos nie tak - hasło to Twój pin min.4 cyfry+Token = 10 cyfr

    Jaki pin?

    --
    Robert