  • 1. Data: 2004-11-19 11:15:59
    Temat: VW Bank - Jak sprawdzic zalozone blokady?
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    Jak sprawdzic jakie sa obecnie nalozone blokady na rachunek w vw banku?

    /wyplacalem ostatnio gotowke w bankomacie i dostępne środki od razu zmalaly,
    ale w historii rachunku nic nie odnotowano,
    w historii przelewow tez nie;

  • 2. Data: 2004-11-19 11:25:07
    Temat: Re: VW Bank - Jak sprawdzic zalozone blokady?
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Q napisał(a):
    > Jak sprawdzic jakie sa obecnie nalozone blokady na rachunek w vw banku?

    Zadzwonic i spytać.

    > /wyplacalem ostatnio gotowke w bankomacie i dostępne środki od razu zmalaly,
    > ale w historii rachunku nic nie odnotowano,

    No bo po to są blokady, żeby ich nie było w historii. Będą w momencie
    zaksięgowania.

    > w historii przelewow tez nie;

    A mówisz o przelewach? Wydawało mi się, że o wypłacie gotówki via bankomat.

  • 3. Data: 2004-11-20 00:05:41
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    Q wrote

> [...]
    > zmalaly,
    > ale w historii rachunku nic nie odnotowano,

    Zgodnie z definicją, którą nieświadomie przedstawiłeś:

    Stan wg historii (masz na myśli historię na www jak sądzę?) minus stan
    dostępnych środków wg bankomatu

    trainer

  • 4. Data: 2004-11-21 09:58:56
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    > Zadzwonic i spytać.

    co za kichowaty bank :(...

    /w mBabku i inteligo sa pokazane blokady;

  • 5. Data: 2004-11-21 09:59:51
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    > Stan wg historii (masz na myśli historię na www jak sądzę?) minus stan
    > dostępnych środków wg bankomatu

    i?...
    to wiem,
    kazdy to wie,

    pytalem gdzie na stronie zobaczyc te blokady;

  • 6. Data: 2004-11-21 10:00:38
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    > co za kichowaty bank :(...

    /nie moge sie dodzwonic :(

  • 7. Data: 2004-11-21 10:31:06
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Q wrote:

    > /nie moge sie dodzwonic :(

    Bo jest niedziela

  • 8. Data: 2004-11-21 14:01:56
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <cnpot2$9ld$1@atlantis.news.tpi.pl>, Q wrote:

    > co za kichowaty bank :(...

    Tylko jak będziesz dzwonił, to pamiętaj, że po volkswagenowsku numer
    rachunku to numer klienta:)
    Ten bank to potrafi wychować sobie klientów!

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę