  • Data: 2002-09-04 09:27:30
    Temat: Re: VISA E do eMAXa - jak to w końcu jest
    Od: "Tomcio" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mnie tak samo ściemniała mLinka: Magdalena Kozera. Dzwoniłem 31.08 by
    zrezygnować z odnowienia karty ważnej do 01.03 i zamówić nową kartę do
    innego eMaxa - ostatnia chwila. Powiedziała mi, że mogę zrezygnować, ale po
    co, skoro odnawiane karty wydawane będą za darmo. Powiedziała, że właśnie
    niedawno dostała takie informacje z mBanku - mówiła chyba nawet, że właśnie
    dzisiaj taką info dostała. Specjalnie upewniałem się kilka razy. Mówiłem, że
    odnowienie nastąpi w styczniu. No a ona swoje, że to też będzie darmo.
    Kilka kart mi nie jest potrzebnych - zaufałem jej. Mówię skoro tak mówi,
    to chyba wie co mówi i nie zamówiłem tej dodatkowej karty. Także teraz nie
    chciałbym być bez karty i do tyłu o 36 PLN, tylko dlatego, że zaufałem
    pracownikowi banku.

    --
    pozdrawiam,

    Tomasz Trela