  • Data: 2003-09-26 22:17:44
    Temat: Re: VE Inteligo i Internet
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisal w wiadomosci
    news:2n4qyzjmj4.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl...

    > Nie wiem, jak jest z ta konkretna karta, ale wiele bankow wymaga, zeby
    > pierwsza transakcja nowa karta odbyla sie w bankomacie - zeby ci
    > listonosz karty nie podprowadzil i zakupow na nia nie narobil. Moze to
    > to?

    Inteligo do nich na szczescie nie nalezy.

    A w ogóle ten kto wymyslil procedure aktywacji karty poprzez wykonanie
    transakcji potwierdzonej PINem, to niezly umysl musial byc...
    Dla jeszcze wiekszej wygody uzytkownika moze zwykla transakcja bez PINu tez
    powinna aktywowac te karte? :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara