  • Data: 2003-12-03 19:39:30
    Temat: Re: Uwzajcie na swoje karty bankowe!!!!!!!
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 03 Dec 2003 19:31:57 +0100, Krzysiolek
    <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.je
    go.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>
    napisał(a):

    >On Wed, 3 Dec 2003 18:27:18 +0100, "Tomek-Tw." <t...@b...pl> wrote:
    >
    >.

    >Sorry, ale nie wydaje mi sie zeby na tej grupie byla choc jedna osoba
    >ktora podalaby komukolwiek swoj PIN.
    >Co innego reszta nieuswiadomionego spoleczenstwa.

    Moze to tylko film,ale jak mawiaja dowcipnisie, zaden autor nie
    wymysli tego co sie w zyciu zdarzyc moze.

    Zatem, czy ogladales Matchstick Men (Naciągacze) z Nicolasem Cage?

    Film sie wlasnie zaczyna scena, gdy raz naciagnieta osoba podpisuje
    pelnomocnictwo (no, mąż a poprzednio żona ale na jedno wychodzi...)
    bankowe.

    --
    Adek {maile na adres z newsow przed czytaniem są wrzucane
    do kosza. Wlasciwy to adek124(małpa)w.domku.prv.pl}