  • Data: 2003-12-03 19:33:17
    Temat: Re: Uwzajcie na swoje karty bankowe!!!!!!!
    Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Dobrze powiedziane .... WYDAJE CI SIĘ ;)
    >
    > Zasada autorytetu chociażby tu podziałała ;)
    > Polecam => http://www.kopernet.eu.org/~promilek/okladkaprzod.jp
    >
    > Powiem ci, że dałbyś się nieświadomie w wiele kozich rogów zapędzić ...
    > manipulujesz ludźmi perfekcyjnie ;)

    Witam,
    Zawsze obok zasady autorytetu, włącza mi się automatycznie zasada ograniczonego
    zaufania. Fakt, że nietruno większością społeczeństwa manipulować. Narzędzie,
    jakim jest telefon ku temu nadaje się doskonale (wiem z praktyki), ale tu coś
    jest nie tak. Ktoś facetowi rąbnął karty+dane osobowe (dowód? paszport?)
    +telefon kontaktowy, zadzwonił i poprosił o PINy do kart? Ejże, nie za grube
    nici?

    Pozdrawiam,
    JacekG