  • 11. Data: 2016-03-14 23:15:10
    Temat: Re: Uwaga na oświadczenie w BPH
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14-03-16 o 21:42, Artur Miller pisze:

    > rENce mi wtedy opadły i wyrobiłem sobie opinię o tym systemie :) czegoś
    > takiego nie oddaje się ludziom do użytkowania...

    Z racji zajęcia bywa, że korzystam z różnych systemów bankowych i ten
    BPH naprawdę jest dość intuicyjny. Oczywiście zdarzają się niedoróbki.
    Ja przykładowo wyczaiłem, że jak piszesz do nich przez system
    reklamację, to odpowiedź e-mailem pracownik musi wygenerować ręcznie.
    Inaczej masz odpowiedź w systemie, ale musisz co chwilę się logować i to
    sprawdzać.

  • 12. Data: 2016-03-15 09:27:24
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

> [...]
    > reklamację, to odpowiedź e-mailem pracownik musi wygenerować ręcznie.
    > Inaczej masz odpowiedź w systemie, ale musisz co chwilę się logować i to

    ale to nie są "niedoróbki" tylko istotne błędy w podstawowej
    funkcjonalności, które powinny wyjść przy pierwszym teście, a jak by
    mieli sensowny proces (ekskjuze maj korporejt lengłydż :) ) developmentu
    oprogramowania to nie wyszłoby to w żadnym releasie.

    a.

  • 13. Data: 2016-03-15 09:56:31
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 15 Mar 2016 09:27:24 +0100, Artur Miller <n...@n...com>
    wrote:
> [...]
    developmentu
    > oprogramowania to nie wyszłoby to w żadnym releasie.

    Przecież najczęściej coresystem bank dostaje jako gotowiec od
    dostaeczyciela coresystemu i oprócz jakiś kosmetycznych zmian
    "programisci banku" wiele zmienić nie mogą. To co krytykujesz to
    właśnie cechy/ograniczenia coreststemu, tego tak szybko i łatwo nie
    zmienią. Można się domyślać z jakiś powodów wybrali taki a nie np.
    altamirę (lub w to co ewulowała) która jest w mbanku.

    --
    Marek

  • 14. Data: 2016-03-15 23:48:38
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 14 Mar 2016 20:29:32 +0100, Robert Tomasik
    <r...@g...pl> wrote:

    >To napisz jakież on ma tam podstawowe błędy? Osobiście uważam go za
    >bardzo czytelny i sobie chwalę od wielu lat.
    Transakcje kartowe wykonane w weekend pomniejszają online dostępne
    środki ale na liście blokad ich nie ma aż do poniedziałku. Wygląda to
    tak jakby ktoś ręcznie w dni powszednie te blokady na listę
    wprowadzał.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 15. Data: 2016-03-16 00:24:51
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Z racji zajęcia bywa, że korzystam z różnych systemów bankowych i ten
    Nie wazna ilosc, ale jakosc.

    > BPH naprawdę jest dość intuicyjny.
    Zartujesz sobie?
    To jeden z najgorszych systemow jakie widzialem a "korzystam z roznych".
    Nawet takie wiesniackie, zacofane systemy jak DB czy GetinOnline sa bardziej
    ludzkie.

  • 16. Data: 2016-03-16 00:27:33
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Transakcje kartowe wykonane w weekend pomniejszają online dostępne
    > środki ale na liście blokad ich nie ma aż do poniedziałku. Wygląda to

    Wez w ogole znajdz blokady w systemie BPH.
    A jak juz znajdziesz, to znajdz ich zrodlo.
    Masakra - ten system pisal idiota a inny idiota go kupil :)

  • 17. Data: 2016-03-16 01:36:55
    Temat: Re: Uwaga ... DB.
    Od: "Heniek8" <c...@d...pl>

    Użytkownik "jakson" <j...@e...org> napisał w wiadomości

> [...]

    > To jeden z najgorszych systemow jakie widzialem a "korzystam z roznych".
    > Nawet takie wiesniackie, zacofane systemy jak DB czy GetinOnline sa

    DB nie jest zacofany, tylko nie jest skomplikowany i przez to jest prosty,
    łatwy w użyciu. Jest na poziomie starego mBanku.

  • 18. Data: 2016-03-16 09:30:28
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 16 Mar 2016 00:27:33 +0100, "jakson" <j...@e...org>
    wrote:

    >Wez w ogole znajdz blokady w systemie BPH.
    Rachunek -> Szczegóły -> Kwota zablokowana -> klik w kwotę...

    >A jak juz znajdziesz, to znajdz ich zrodlo.
    Źródła w BPH są numeryczne np:

    Transakcja kartą: 12345600000 244246 615238642469

    Niestety nie mam książki kodów :D

    WAM

  • 19. Data: 2016-03-16 09:44:02
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2016-03-16 o 09:30, WAM pisze:

    > Rachunek -> Szczegóły -> Kwota zablokowana -> klik w kwotę...

    ale już się dobrze sumuje? czy nadal są plusy dodatnie i plusy ujemne w
    jednej kupie? :)

    a.

  • 20. Data: 2016-03-16 16:39:52
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16-03-16 o 00:24, jakson pisze:
> [...]
    > To jeden z najgorszych systemow jakie widzialem a "korzystam z roznych".
    > Nawet takie wiesniackie, zacofane systemy jak DB czy GetinOnline sa

    Rzecz gustu zapewne.