    From: "Foqa" <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Uszkodzony banknot
    Date: Sat, 1 Nov 2003 21:19:43 +0100

    Wg mnie należy ci się procent odpowiedni do wielkości większego kawałka
    banknotu (przy czym musisz przedstawić oba kawałki). Jak są podarte równo na
    pół dostaniesz 50 zł, a jak kawałki nie są równe to dostaniesz np. 73.25 zł.

    Jak ci zależy mogę ci opisać procedurę pomiaru wielkości kawałków banknotów.

    Gdybyć miał banknot cały ale np. wyprany (w dosłownym tego słowa znaczeniu),
    to wartość banknotu byłaby pomniejszona o stopień jego przezroczystości (za
    banknot idealnie przezroczysty dostałbyś 0 zł).

    A co mi tam.
    Opiszę teraz jak mierzą te kawałki.
    Otóż ważą na precyzyjnej wadze i obliczają procentowy udział obu kawałków.
    Oczywiście suma musi być w granicach dopuszczalnego błędu od wzorca wagi
    banknotu 100 zł.

    --
    Foqa