    From: "witek" <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ulga odsetkowa
    Date: Tue, 10 Oct 2006 08:56:58 -0500

    "freda" <freda23(wytnij)@poczta.fm> wrote in message
    news:egg7ke$1rth$1@news2.ipartners.pl...
    > heh co US to inna teoria
    > najlepszym przykladem sa slaskie US
    > w katowicach mozna odliczac klamki do drzwi a w gliwicach nie hehe (albo
    > na odwrót)
    > w moim powiedzieli mi ze wlasnie musi byc akt przeniesienia wlasnosci
    > (buduje z deweloperem) a nie data uruchmienia kredytu
    > pozdr

    Bo wynika to z ustawy.
    Odsetki odlicza się w momencie ukończenia budowy, która zwykle kończy się
    aktem notarialnym a nie w momencie jej rozpoczęcia. Doczytajcie ustawę.
    Kwestią sporną pozostaje tylko na jakich warunkach to się będzie odbywało.
    Na warunkach w momencie zakończenia budowy, czy jej rozpoczęcia.
    Ja bym się upierał, że na warunkach w których nabywa się prawo do
    skorzystania z ulgi, czyli w momencie uruchomienia kredytu, ale odliczać
    będzie można dopiero po zakończeniu budowy.
    US twierdzą inaczej, że na przepisy patrzy się dopiero wóczas kiedy budowa
    została zakończona.
    Kto chce być pierwszym, który przetrze szlaki?