  • 1. Data: 2003-06-17 15:57:23
    Temat: Ubezpieczenie towarów w VW Bank
    Od: m...@p...onet.pl

    Jestem ciemną masą w tym temacie. Czy może mi ktoś wyjaśnić o co chodzi z
    ubezpieczeniem towarów zakupionych kartą VW Banku?
    Dajmy na to skradną mi urządzenie zakupione za pomocą karty. Czy zwrócą mi
    pieniądze za kradzież? Albo dajmy na to kupię sobie coś do jedzenia i się
    zatruję. Czy wtedy mój żołądek jest ubezpieczony?
    Do czego te ubezpieczenie się odnosi i jak w praktyce je można wykorzystać w
    normalnym życiu? Czy to jest przydatne? Czy tylko magiczne hasło reklamowe?

  • 2. Data: 2003-06-17 19:32:51
    Temat: Re: Ubezpieczenie towarów w VW Bank
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik <m...@p...onet.pl>
> [...]
    > Do czego te ubezpieczenie się odnosi i jak w praktyce je można wykorzystać
    > normalnym życiu? Czy to jest przydatne? Czy tylko magiczne hasło

    Każ sobie przysłać Ogólne Warunki Ubezpieczenia do tej karty.
    Może się okazać że żołądek jest wyłączony z ubezpieczenia.
    Może też się pokazać, że kradzież jest wyłączona jeżeli nie zachowałeś
    należytej staranności w ochronie urządzenia.
    A pewnie okaże się że nie zachowałeś - bo jakbyś zachował, to by nie ukradli
    ;-)

    Bogdan B.

  • 3. Data: 2003-06-18 05:31:59
    Od: "mPa(n)K" <k...@w...pl>

    Bogdan B. wrote:
    > Użytkownik <m...@p...onet.pl>

    > A pewnie okaże się że nie zachowałeś - bo jakbyś zachował, to by nie ukradli
    > ;-)
    >
    > Bogdan B.

    Zachował wszelkie środki ostrożności. Przeciez nawet dla pewności
    zapłacił za kradzież ;)

    pzdrw