eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiUWAGA NA KARTY INTELIGO-PŁATNOŚCI KARTĄ W INTERNECIE - brak ODPOWIEDZIALNOSCI BANKU › Re: UWAGA NA KARTY INTELIGO-PŁATNOŚCI KARTĄ W INTERNECIE - brak ODPOWIEDZIALNOSCI BANKU
  • Data: 2006-04-06 10:26:52
    Temat: Re: UWAGA NA KARTY INTELIGO-PŁATNOŚCI KARTĄ W INTERNECIE - brak ODPOWIEDZIALNOSCI BANKU
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In news:4434e6e1$1@news.home.net.pl, *Spider* wrote:
    > darnok napisał(a):
    >>>> Czy sadzisz ze e-karta mbanku ci duzo zmieni. W watku obok jest
    >>>> opis jak zostala zalozona blokada na takiej karcie na pieniadzach
    >>>> mimo niesfinalizowania transakcji

    > no dziekuje, ale tu zupelnie o cos innego chodzi, wiec prosze mnie nie
    > pouczac jak sie nie chce dokladnie przeczytac

    Zacytuje ci:

    In news:3519.0000006c.443237b1@newsgate.onet.pl, *Koko* wrote:
    > Mam konto w mBanku oraz eKarte do tranzakcji internetowych.
    > Probowalem kupic bilet za pomoca KK poprzez jedna z zagranicznych
    > firm. Podczas dokonywania zakupu na stronie autoryzacyjnej tego
    > przewoznika otrzymalem wiadomosc ze tranzakcja zostala odrzucona,
    > lecz z mojej eKarty zostaly zabrane pieniadze. Nie otrzymalem zanego
    > potwierdzenia tranzakcji (na email) - przewoznik na emaile nie
    > odpowiada, a po telefonie do mBanku dowiedzialem sie od przemilej
    > pani ze nie moze nic zrobic i tranzakcji nie anuluje.

    Czy o co innego chodzi - transkacja niezrealizowana a blokada zalozona?
    I gdzie mi sie nie chce dokladnie przeczytac?

    Moze w takim razie wyjasnisz o co chodzi?

    --
    darnok

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1