  • 1. Data: 2008-09-09 19:46:39
    Temat: USDPLN
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Dość tego - ogłaszam koniec umacniania się USD względem PLN. :-)

    marekz

  • 2. Data: 2008-09-09 20:08:22
    Temat: Re: USDPLN
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Dość tego - ogłaszam koniec umacniania się USD względem PLN. :-)

    popieram, też mam tego dość, nie ma sprzeciwów, wniosek przeszedł

  • 3. Data: 2008-09-09 21:41:47
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MarekZ wrote:
    > Dość tego - ogłaszam koniec umacniania się USD względem PLN. :-)

    chcesz w dziób?

  • 4. Data: 2008-09-09 21:44:52
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > chcesz w dziób?

    Nic nie poradzisz, USD zadołuje jeszcze w tym tygodniu. :-)

    marekz

  • 5. Data: 2008-09-09 21:47:52
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MarekZ wrote:
    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w
    > wiadomości news:ga6qiu$io8$4@inews.gazeta.pl...

    > Nic nie poradzisz, USD zadołuje jeszcze w tym tygodniu. :-)

    zobaczymy, nie sądzę
    ktoś musi na tym jeszcze zarobić.

  • 6. Data: 2008-09-09 22:23:56
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    witek pisze:

    > zobaczymy, nie sądzę
    > ktoś musi na tym jeszcze zarobić.

    nacjonalizuja banki.
    Nastepne beda kartki na alkohol a potem wprowadza euro ;)

  • 7. Data: 2008-09-10 07:41:08
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message

    > nacjonalizuja banki.
    > Nastepne beda kartki na alkohol a potem wprowadza euro ;)

    Odchodzenie od podstawowych zasad USA zaczęło się juz wcześniej, przypomnę
    co napisał Benjamin Franklin w 1775:

    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary
    Safety, deserve neither Liberty nor Safety"

    MichalL

  • 8. Data: 2008-09-10 08:40:42
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Sczęśliwie minęło ponad dwiescie lat.
    Ale i tak bogaty biednego nie zrozumie.
    JaC

    -----

  • 9. Data: 2008-09-10 20:12:14
    Od: "Konrad M." <d...@A...chip.pl>

    A ja ogłaszam darmowe tostery i kiełbase dla wszystkich.
    I stały wzrost indeksu WIG od jutra az do swiąt.

  • 10. Data: 2008-09-10 20:26:43
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Konrad M. wrote:
    > A ja ogłaszam darmowe tostery i kiełbase dla wszystkich.
    > I stały wzrost indeksu WIG od jutra az do swiąt.

    Kiełbasę mam najlepszą w cełej europie. na 8%