  • Data: 2003-03-01 15:00:14
    Temat: Re: US i zwrot podatku do mbanku
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail'a s...@p...gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Nie badz taki ostry, bo sie skaleczysz...;-)
    > Sa USy i USy.
    > Jedne maja swoje numery rachunkow 26-cyfrowe i te zapewne rowniez
    > obsluguja takie numerki, a inne maja konta o numeracji tradycyjnej i
    > wtedy _moga_ nie obslugiwac przelewow na 26-cyfrowe numery rachunkow.

    Myślę, że jedno do drugie ma sie podobnie do siebie jak piernik do
    wiatraka. Wszystkie US w Polsce pracują z systemem który umożliwia
    wprowadzenie nowego numeru rachunku. Jeżeli znasz US który tego nie robi -
    proszę podaj mi jego nazwę!!!
    Sprawdź dokładnie jaki numer podałeś na NIP-3, a ja czekam na nazwę tego US
    :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."
    Henry Louis Mencken