    From: "Taddy" <c...@t...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: 'Trudny' kredyt hipoteczny
    Date: Tue, 20 Jun 2006 22:34:20 +0200

    Tak. Wiem.
    Natomiast sytuacja wygladala tak, że mój poprzedni pracodawca
    zalegał z pensjami, a ja nie mogłem wyrwac sie do rodzinnego miasta
    (gdzie byl kredyt) - w celu ugody z bankiem, no i mnie wpisali...
    Pozniej zmienilem prace, i zawarlem ugode, ktorej warunki spelniam...
    A wpis zostal...

    Raczej jestem pewny tych 2 lat (tak mi powiedzieli w owym banku).

    Czy gdybym splacil do konca ten dlug, to bedzie mialo jakis wplyw?

    1. Dom bank najprawdopodobniej udzieli ci w tej sytacji kredytu
    hipotecznego, ale na wyjątkowo zbójeckich warunkach (CHF 10-12%, PLN jeszcze
    więcej)
    2. Jeśli bedziesz mial zaświadczenie od swojego banku, ze regularnie
    spłacasz i opiszesz sytuację dodatkowym pismem to masz pewne, nieduże szanse
    w PTFBAnk na w miarę przyzwoitych warunkach. IMO warto spróbować.
    3. Z tymi 2 latami to prawda połowiczna, napisane jest DO 2 lat, ale jeśli
    odpowiednio naciśniesz odpowiednią osobę (kierownika, dyrektora) w tym banku
    to są w stanie zrobić to nastęnego dnia po spłacie zadłużenia. Ja poszedłem
    do kierownika i postawiłem go przed prostym wyborem: albo spłacam mu
    zadłużenie jednorazowo i bank wtedy opuszcza trochę na odsetkach i
    natychmiast wypisują z MIG BR, albo układ ratalny i buja się ze spłatą
    jeszcze kilka lat. Wybrał to pierwsze.
    Powodzenia!