    From: "ctx" <a...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: 'Trudny' kredyt hipoteczny
    Date: 20 Jun 2006 06:52:53 -0700

    Glenn napisał(a):
> [...]
    ps.com...

    > Nie ma takiej możliwości. Jak nawet to spłacisz to i tak będziesz w tej
    > bazie "wisiał" (5 lat zdaje się?).

    Po splaceniu klient istnieje w rejestrze 2 lata (chyba ze ma szczescie
    i uda mu sie wymusic na banku wczesniejsze wykreslenie).
    Nie jestem do konca przekonany jednak ze nie istnieje taka mozliwosc
    (jesli zgodze sie na wyzszy procent, oraz przedloze rozsadny powod
    powstania zaleglosci)...
    Moze jest jakas szansa?