    From: Olisadebe <O...@a...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Tokeny zagranicą
    Date: Mon, 26 Mar 2007 10:54:41 +0200

    Użytkownik Przemysław Maciuszko napisał:

    > W tej chwili mam drugi token w przeciągu kilku lat (okresy odpowiednio 3 lat
    > i 2 lat) i nigdy się nie 'rozsynchronizował'.

    Nawet zegarki szwajcarskie po 5 latach rozsynchronizują się ;) a co
    dopiero token.
    Niezbyt uważnie czytałeś to co napisałem wcześniej: "Jeżeli różnica
    wskazań wynosi więcej niż minuta to następuje automatyczne korekcja po
    stronie banku i klient o tym nawet nie wie" .
    Jesteś aktywnym użytkownikiem tokena bo: " Jeżeli jednak ktoś bardzo
    długo nie używa tokena to może się zdarzyć, że różnice są zbyt duże i
    bank odmówi autoryzacji".

    --
    Oli