  • Data: 2004-11-10 20:43:50
    Temat: Re: Token w VW-DUUUUŻY MINUS
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    cmttva$okm$...@n...onet.pl,
    Glenn <g...@b...pl>:

    > Mał rację - tyle że ja chcę korzystac z tego konta a nie sie z nimi
    > użerać. I tak powiedziałam dzisiaj Vlince co o tym myślę.

    Aha, no to nie tylko Ty nie lubisz dzwonic, ale pewnie i oni nie lubia, gdy
    dzwonisz ;)

    Ja przyjmuje postawe wyczekujaca. Jesli faktycznie wszystkie tokeny z 1.
    partii koncza sie w tym miesiacu, to wobec takiej skali zjawiska beda
    musieli aktywniej zadzialac.
    Akurat nie musze miec przez pare tyg. dostepu, bo konta uzywam jako
    interfejsu do bankomatow.

    --
    Robert