  • Data: 2002-09-04 18:20:21
    Temat: Re: Tani przelew w BZ WBK?
    Od: "Robert" <m...@w...ppll> szukaj wiadomości tego autora

    Sark wrote:

    > Hmm ... gdybyś złoży w takiej dacie "nie tani" to zrealizowany
    > zostałby identycznie, wszak 31 to była sobota, więc może z tanim to
    > jest tak że musi się przeleżeć 1 dzień roboczy ? i twój de facto
    > wtszedł 3-go ? No ale brak mi badań randomizowanych ;-)) żeby to
    > stwierdzić ostatecznie

    Moment... nie tani byłby "realizowany" 2go, wyszedłby 2go, doszedłby 2go
    wczesnym popołudniem...
    "Tani" powinien być "realizowany" 2go, wyjść 3go (ze względu na
    "taniość") i dojść 3go wczesnym popołudniem. A 3go wieczorem go nie ma.
    Chyba to AMRA miał na myśli?

    --
    Robert
    remove duplicated chars from email address