  • 1. Data: 2016-09-06 09:15:58
    Temat: TMUB - czytanie z e zrozumieniem
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    Wziąłem udział w promocji karty kredytowej T-Mobile. Polecił mnie
    skutecznie Eneuel, wyrobiłem kartę i dostaję co miesiąc 100,10 PLN na
    rachunek karty.

    Ponieważ posiadam od dawna ROR w T-Mobile. mogę być rekomendującym.
    Rekomendowałem kartę kredytową znajomemu, złożył on wniosek z linka,
    otrzymał kartę i w lipcu ma zaksięgowane kilka płatności.

    No i w sierpniu nie dostałem za niego stówki jako rekomendujący.
    Złożyłem reklamację, w której szczegółowo opisałem sytuację podając
    nawet dane rekomendowanego przeze mnie osobnika i fakt braku premii 100
    pln na rachunku ROR za jego skuteczne polecenie. I w ciągu 6 dni
    dostałem odpowiedź.....

    "Szanowny Panie, W odpowiedzi na reklamacje numer 227xxx dotyczącą braku
    wypłaty premii w związku z promocją Kart kredytowych ,,POLEĆ ZNAJOMEMU
    KARTĘ KREDYTOWĄ MASTERCARD", kieruję niniejszą korespondencje. Uprzejmie
    informuję, że premia w wysokości 100.10 PLN została wypłacona w dniu
    25.08.2016 r. na rachunek karty kredytowej numer xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx .
    Prosimy o weryfikacje historii rachunku. Wyrażam nadzieję, że
    przedstawione wyjaśnienie będzie wystarczające",

    Toż nie reklamowałem braku premii 100,10 jako REKOMENDOWANY, tylko brak
    100 PLN na ROR jako REKOMENDUJĄCY.
    Czyli czytają, ale nie kumają. Oni nie żaby.

  • 2. Data: 2016-09-06 21:04:35
    Temat: Re: TMUB - czytanie z e zrozumieniem
    Od: KB <p...@w...pl>

    Witam
    Moim zdaniem doszło do nieporozuemienia odpowiedzieli Ci nie na to co
    pytałeś.
    Sprawa jest prosta - masz tylko kartę kredytową a nie masz konta
    zwykłego - to i nie dostajesz premii za polecenie. W regulaminie jest to
    napisane.

    pozdrawiam
    KB

  • 3. Data: 2016-09-06 23:19:29
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-09-06 o 21:04, KB pisze:
> [...]
    > Sprawa jest prosta - masz tylko kartę kredytową a nie masz konta
    > zwykłego - to i nie dostajesz premii za polecenie. W regulaminie jest to

    Znaczy dzięki skrzętnie ukrytemu drobnemu druczkowi wisienki poszły się
    je...
    Sorry nie mogłem się powstrzymać :-)
    Na zadawanie się takimi "cfaniakami" szkoda życia.

  • 4. Data: 2016-09-06 23:35:33
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Sprawa jest prosta - masz tylko kartę kredytową a nie masz konta
    > zwykłego - to i nie dostajesz premii za polecenie. W regulaminie jest to
    > napisane.

    Przecież piszę, że mam ROR. I polecam jako posiadacz ROR-u.

  • 5. Data: 2016-09-08 00:14:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "KB" 57cf1346$0$15205$6...@n...neostrada.pl

    > Moim zdaniem doszło do nieporozuemienia
    > odpowiedzieli Ci nie na to co pytałeś.

    Ważne, że odpowiedzieli!

    > Sprawa jest prosta - masz tylko kartę kredytową a nie masz konta zwykłego

    Ma ROR -- może niezwykły... ;)

    -=-

    Teraz ja:

    - jakie warunki trzeba spełnić, aby otrzymać 100 pln?
    (do kiedy wydać, ile razy, na jaką kwotę, do kiedy aktywować kartę...)
    - do kiedy płacą 100 pln?
    (do 25 dnia miesiąca...)
    - na które konto płacą 100 pln?
    (na ROR polecającego)

    - jakie warunki trzeba spełnić, aby otrzymać 100.10 pln?
    (do kiedy wydać, ile razy, na jaką kwotę, do kiedy aktywować kartę...)
    - do kiedy płacą 100.10 pln?
    (do ?? dnia miesiąca...)
    - na które konto płacą 100.10 pln?
    (na kredytówkę poleconego)

    Wniosek złożony został w lipcu, plastyk dotarł w sierpniu i został aktywowany w
    sierpniu.

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 6. Data: 2016-09-09 01:00:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" nqq3h4$pfl$...@n...news.atman.pl

> [...]

    > (na kredytówkę poleconego)

    > Wniosek złożony został w lipcu, plastyk dotarł w sierpniu i został aktywowany w

    [potworne lenistwo na tej grupie... nikt nie udziela odp...]

    Nikt nie zna tych warunków, czy każdy uważa, że warunki są znane?

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 7. Data: 2016-09-10 09:39:46
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Ważne, że odpowiedzieli!

    > Ma ROR -- może niezwykły... ;)

    U nich w systemie przy reklamacji jest przycisk "odpowiedz". To
    odpowiedziałem:

    "Rozpatrująca reklamację xxxxxx Pani xxxxxxxx xxxxxx być może
    zapoznała się z treścią reklamacji, ale nie dane jej było zrozumieć co
    tam jest napisane.
    Otóż nie reklamowałem braku premii z tytułu uczestnictwa w promocji
    jako REKOMENDOWANY. Jako REKOMENDOWANY zawarłem umowę o kartę i miałem
    wypłaconą premię na rachunek karty kredytowej w lipcu i sierpniu po
    100,10 złotych. Takiej też kwoty po raz trzeci spodziewam się do dnia 25
    wreśnia.

    Nie otrzymałem natomiast premii jako REKOMENDUJĄCY. Posiadam ROR w
    TMUB i z tego tytułu mogę rekomendować usługi swoim znajomym.
    I rekomendowałem swojemu znajomemu kartę kredytową. Ten znajomy zawarł
    umowę o kartę z linku rekomendacyjnego i spełnił w lipcu warunki
    (zaksięgowane w lipcu 4 płatności kartą)

    I z tego tytułu powinienem otrzymać 100 złotych NA RACHUNEK ROR jako
    REKOMENDUJĄCY za skuteczne polecenie karty.

    Radziłbym na przyszłość nie tylko czytać, ale czytać ze zrozumieniem."

    I po tej odpowiedzi przyszedł sms, że rozpatrzą kolejną reklamację nr
    xxxxxx. Cyli tą moją odpowiedź potraktowali jako kolejną reklamację .

  • 8. Data: 2016-09-10 09:48:45
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > [potworne lenistwo na tej grupie... nikt nie udziela odp...]
    >
    > Nikt nie zna tych warunków, czy każdy uważa, że warunki są znane?

    Najlepiej polecać w CITi. U nich nic nie trzeba reklamować. Znów dali 3
    stówki za polecenie.