  • 1. Data: 2012-12-28 13:22:54
    Temat: Szukam lokaty
    Od: "E.Z." <E.Z.@..com>

    Witam!

    Nadal szukam lokat(y) na okres maksimum 9 miesięcy.
    W sumie mam do zainwestowania kilkadziesiąt tysięcy zł,
    ale wolałbym podzielić je na mniejsze kwoty na wypadek
    konieczności wcześniejszej likwidacji.
    Wolałbym tylko lokatę, bez konieczności zakładania konta.
    Ponadto mam alergię na pokazujące się formularze, które
    należy wypełnić swoimi danymi, a bank doradzi co wybrać.

    Przeszukuję stronę http://www.comperia.pl/ od czasu
    do czasu i nawet już kiedyś z niej skorzystałem, ale teraz
    nie znajduję tam nic interesującego.
    Natomiast podana na tej grupie strona
    http://patbank.pl/lokaty/porownanie-ofert/
    nic nie daje, bo nie ma tam nawet podziału inwestycji na
    lokaty itd.

    Byłbym wdzięczny za noworoczne rady. Decyzja i jej
    konsekwencje będą oczywiście tylko moje.

    Pozdrawiam
    E.Z.

  • 2. Data: 2012-12-28 14:47:39
    Temat: Re: Szukam lokaty
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2012-12-28 13:22, E.Z. pisze:
    > Byłbym wdzięczny za noworoczne rady.

    poczytaj tu: http://livesmarter.pl/najlepsze-lokaty-na-styczen-20
    13/

  • 3. Data: 2012-12-28 15:05:25
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2012-12-28 14:47, Zyga pisze:

    > poczytaj tu: http://livesmarter.pl/najlepsze-lokaty-na-styczen-20
    13/

    > --- news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@n...net ---

    Meritum od 02.01 w dół, więc lepiej się spieszyć

    Darek

  • 4. Data: 2012-12-28 15:46:13
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    > Nadal szukam lokat(y) na okres maksimum 9 miesięcy.
    > W sumie mam do zainwestowania kilkadziesiąt tysięcy zł,

    Sprobuj z tego serwisu to jeszcze pare groszy dostaniesz gratis
    No i ja nie ukrywam licze na bonusik
    http://goo.gl/C6hlq

  • 5. Data: 2012-12-29 10:01:46
    Od: "E.Z." <E.Z.@..com>

    13/

    Skorzystam z lokaty na start, ale zgodnie z regułą dywersyfikacji
    ulokuję tam tylko część środków. No i to na krótki okres.

    Jeszcze jakieś możliwości?

    Skoro nie widać więcej ciekawych lokat, może ktoś podpowiedziałby
    jakie w tej chwili dostępne lokaty strukturyzowane są najmniej ryzykowne?

    Pozdrawiam
    E.Z.

  • 6. Data: 2012-12-29 13:02:45
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "kowtow" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Sprobuj z tego serwisu to jeszcze pare groszy dostaniesz gratis
    > No i ja nie ukrywam licze na bonusik
    > http://goo.gl/C6hlq

    dziwaczna strona
    nie udało mi się znaleźć jakie produkty są oferowane

    erator/

  • 7. Data: 2012-12-29 14:53:39
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    > dziwaczna strona
    > nie udało mi się znaleźć jakie produkty są oferowane

    No wlasnie a wystarczy sie zarejstrowac i wszystko stanie sie jasne

  • 8. Data: 2012-12-29 15:08:14
    Od: "E.Z." <E.Z.@..com>

    > No wlasnie a wystarczy sie zarejstrowac i wszystko stanie sie jasne

    Jak już pisałem, mam alergię na wszelkie formularze, w których
    trzeba podawać swoje dane tylko po to żeby się czegoś dowiedzieć.
    Z daleka pachnie pułapką.

    E.Z.

  • 9. Data: 2012-12-29 15:58:03
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    > No wlasnie a wystarczy sie zarejstrowac i wszystko stanie sie jasne

    trzeba być debilem by na jakieś gówno nieznane się rejestrować

    erator/

  • 10. Data: 2012-12-29 16:11:25
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    zlotowinfo napisał(a) :

    > trzeba być debilem by na jakieś gówno nieznane się rejestrować

    Dlaczego? Dla takich serwisów ma się specjalną skrzynkę pocztową,
    gdzie zagląda się tylko po ten jeden, jedyny e-mail weryfikacyjny.
    To nie taki wielki problem. Chcą weryfikacji wieku za pomocą pesela?
    Proszę bardzo - generator peseli do znalezienia w ułamku sekundy.
    Weryfikacja osoby poprzez podanie numeru komórki dla SMS-a
    weryfikacyjnego? Chyba g-mail lub coś googlowego tak miało. Nie masz
    jakiejś karty SIM, której nie używasz?

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]