  • 1. Data: 2011-07-07 08:07:51
    Temat: Re: Szansa na odbicie ?. do Endriu
    Od: b...@p...onet.pl

    witam po przerwie

    a jak znalezc cdsy np portugalii na blumbergu?? jak sie tam poruszac? jak
    sadzisz jaki wplyw bedzie mialo na rynek zalamanie sie kolejnego kraju?
    dzieki za odpowiedz.
    pozdr
    Bob

  • 2. Data: 2011-07-08 07:03:07
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    http://tiny.pl/hf6zd

    > jak sie tam poruszac?

    Jest tam taka wyszykiwarka w której nic nie można znaleźć ......

    > jak sadzisz jaki wplyw bedzie mialo na rynek zalamanie sie kolejnego
    > kraju?

    Wydaje mi się, że to co ja sądze nie ma dla obrotu spraw najmniejszego
    znaczenia. Niemniej bankructwo Grecji i odebranie grekom co
    najsmaczniejszych kąsków bez nawet najmniejszego wachnięcia kursu Euro
    odbieram jako perfekcyjna niemiecką robotę.

    Dla mnie Papandreu za euronaganianie i wyprowadznie Greków na skaraj
    bankructwa powinien zawisn ąć ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2011-07-08 07:08:48
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Dla mnie Papandreu za euronaganianie i wyprowadznie Greków na skaraj
    > bankructwa powinien zawisn ąć ....

    Dlatego uważam, że demokracja jest gówno warta i mam nadzieję że na ziemiach
    Polski w porę znajdzie się jakiś dyktator który porozpędza poszczególne
    mafie które prowadzą mój kraj - wzorem Grecji - na skraj bankructwa.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2011-07-08 09:14:39
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ziemiach Polski w porę znajdzie się jakiś dyktator który porozpędza
    > poszczególne mafie które prowadzą mój kraj - wzorem Grecji - na skraj

    Ok nie ma co się kopać z koniem.
    Ale nurtuje mnie jedno pytanie, którego nie mogę rozkminić.

    Skoro dla JKM rządy masowego mordercy Hitlera są lapsze od UE, a dla Ciebie
    komunistyczny reżim Łukaszenki z KGB to najlepszy wzór do naśladowania - to
    co w takim razie Ci się nie podoba w rządach Putina i w PRLu???

    Pytam serio.

  • 5. Data: 2011-07-08 20:12:56
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    > Ciebie komunistyczny reżim Łukaszenki z KGB to najlepszy wzór do
    > naśladowania - to co w takim razie Ci się nie podoba w rządach Putina i w

    PRL zbankrutował ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 6. Data: 2011-07-08 20:31:35
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Fri, 8 Jul 2011 09:08:48 +0200, Endriu napisał(a):

    > Dlatego uważam, że demokracja jest gówno warta i mam nadzieję że na ziemiach
    > Polski w porę znajdzie się jakiś dyktator który porozpędza poszczególne
    > mafie które prowadzą mój kraj - wzorem Grecji - na skraj bankructwa.

    Ja Cie nie rozumiem. Gadasz jakbyś naprawdę wierzył, że ktoś o silnej ręce
    bedzie patriotą, któremu na sercu będzie los milionów biedaków takich jak
    my. Czy kiedykolwiek w historii coś takiego miało miejsce? Przecież władza
    i religia to biznes. Biznes polega na korzystaniu z pracy większości aby
    napełnić kieszeń wąskiej grupy właścicieli a w tym wypadku - władców. Czy
    widziałeś żeby Kadafi martwił się milionami swoich współziomków, kiedy
    wyprowadzał za granicę swoje miliony a może miliardy dolarów a może Mubarak
    martwił się o kondycję egipskiej biedoty?
    Pomyśl Endriu. Czy do problemów z jakimi się borykamy warto dadawć
    dyktatora-wariata, który tę naszą harującą biedotę zacznie zamykać w
    więzieniach albo mordować. Bo przecież "porządkowanie" spraw tak naprawdę
    dotknie Bogu ducha winnych biedaków, którzy od urodzenia utrzymują na swoim
    garnuszku całą wierchuszkę. To właśnie taką biedotę Hitler i jemu podobni
    mordowali i biedota cierpiała. Tak jak teraz cierpią Białurusini, Pólnocni
    Koreańczycy i parę innych narodów.

  • 7. Data: 2011-07-09 06:40:49
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > PRL zbankrutował ....

    Tylko tyle?
    Poza tym Putin nie zbankrutował.

  • 8. Data: 2011-07-09 07:32:22
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Ja Cie nie rozumiem. Gadasz jakbyś naprawdę wierzył, że ktoś o silnej ręce
    > bedzie patriotą, któremu na sercu będzie los milionów biedaków takich jak
    > my. Czy kiedykolwiek w historii coś takiego miało miejsce?

    Pinochet porozpierdalał komunistów i uchronił swój kraj przed czerwoną
    zarazą.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 9. Data: 2011-07-09 07:47:51
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Tylko tyle?
    > Poza tym Putin nie zbankrutował.

    Z ruskimi jest ten problem, że oni nie potrafią zrozumieć, że prawdziwy
    dobrobyt można zbudować tylko i wyłącznie na zasadach trzech idei greckiego
    kanononu etycznego gdzie podstawowymi wartościami są dobro, prawda i piękno.

    Oni od zawsze budowali i budują do dzisiaj imperium opartre na nienawiści,
    podpierdalaniu i zbrodni (komuna, Stalin, łagry, Łubianka KGB, Katyń,
    Smoleńsk).

    Tak nie buduje się dobrobytu. W ten sposób buduje się imperium zła.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 10. Data: 2011-07-09 07:50:18
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Pinochet porozpierdalał komunistów i uchronił swój kraj przed czerwoną
    > zarazą.

    A kto uchroni Białoruś przed tym samym?