  • Data: 2008-10-21 20:26:15
    Temat: Re: System 3D Secure w KK BZWBK
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    a wracając do 3D secure to płaciłem tak ostatnio za laptopa i 2x
    transakcja odrzucona, wkurzyłem się maksymalnie, bo miałem mało czasu...
    okazało się, że adres, który wprowadzałem był niewłaściwy (przy
    mniejszych kwotach nie miało to znaczenia), a jak wprowadziłem
    zameldowania to przeszło od razu

    wniosek:
    dane adresowe przy 3d secure mają znaczenie przy większych kwotach, do
    200zł (może nawet więcej) można tam wpisać cokolwiek, ale jak transakcja
    idzie w tysiące to konieczne jest podanie właściwych danych - takie mam
    doświadczenia

    ps
    miałem kiedyś reklamację płatności kk Citi i wszystko poszło szybko i
    sprawnie (oddają kasę od razu, ale jak reklamacja jest rozpatrzona
    negatywnie to naliczają odsetki)

    debetówka w mBanku i też pozytywnie chociaż trwało to kilka tygodni...

    --
    pozdrawiam
    RobertS