  • Data: 2006-03-09 14:34:22
    Temat: Re: Sygma Banque - wpis do BiK
    Od: "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Juzek Kocimientka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:duopfp$67d$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Adam Płaszczyca napisał(a):
    > ........Chciałem wziąć kredyt w mbanku bo tam mam konto firmowe i naprawdę
    spore
    > obroty na tym koncie. Ale ich to nie interesuje - jest wpis w BiK więc
    > nie mamy o czym rozmawiać :|

    Miałem podobną sytuację - WBK wpisał mnie do BIK, ponieważ źle zaksięgowali
    moje dwie raty spłaty kredytu, a w ich systemie wykazywało jakbym ich wogule
    nie zapłacił. Brałem kredyt w Multibanku (ta sama grupa finansowa co Mbank),
    była odmowa z powodu własnie wpisu w BIK. Ale po uzyskaniu pisemka z BZWBK,
    na którym napisał, że wpis jest bezzasadny i spowodowany błędem z ich strony
    bez problemu dostałem kredyt. Powinno się udac ;-)

    [POZ] Marcin "Pigas" Nadolczak
    Pisząc do mnie na prv zmień UK na PL
    GG # 1403014