  • 1. Data: 2005-08-29 01:40:54
    Temat: Super bezpieczny mBank
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    He he znalazłem super metodę jak zabezpieczyć się przed
    kradzieżą karty kodów jednorazowych.
    Narazie działa tylko dla kart z mBanku.

    Otóż, wsadziłem kartę kodów do plastikowej przegródki w portfelu.
    Poniewaz przegródka była przeźroczysta, to kody było elegancko widać.
    No i dziś wpadłem na pomysł, żeby ją wyjąć.
    I stała się fantastyczna sprawa. Połowa cyferek została na plastikowej
    okładce w portfelu, a połowa została na karcie.
    I teraz wystarczy wyjąć kartę z portfela i trzymać ją w innym miejscu.
    Jak mi ktoś zechce ukraś karty, to jeszcze musi mi ukraść portfel.
    Dziękuję ci Omo. (jeśli w ogóle ktoś jeszcze pamięta o co chodzi).

  • 2. Data: 2005-08-29 04:09:42
    Temat: Re: Super bezpieczny mBank
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 28 Aug 2005 20:40:54 -0500,
    osoba podpisana: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    napisała:
    > He he znalazłem super metodę jak zabezpieczyć się przed
    > kradzieżą karty kodów jednorazowych.
    > Narazie działa tylko dla kart z mBanku.
    I multibanku pewnie też.

    [....]
    Ze sporą częścią kserówek i wydruków laserwoych stałoby się to samo.
    > Jak mi ktoś zechce ukraś karty, to jeszcze musi mi ukraść portfel.
    > Dziękuję ci Omo. (jeśli w ogóle ktoś jeszcze pamięta o co chodzi).
    Ja pamiętam. :-) Ale i tak robisz niepotrzebna sensację.
    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    Zuzanka najwyraźniej pełni obowiązki Albina Siwaka w tej ekipie...
    (C) Slawek Kotynski w dyskusj nt. pl.whatewer.SETI@home...

  • 3. Data: 2005-08-29 04:20:05
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Kamil Jońca wrote:

    > Ja pamiętam. :-) Ale i tak robisz niepotrzebna sensację.

    Nie robię sensacji. Po prostu trochę się z tego pośmiałem jak zobaczyłem
    połowę cyferek na portfelu, a połowę na karcie.
    Karta pójdzie do anulowania, bo przecież nie będę się bawił w układanki,
    a do użytku pójdzie następna. Z tym, że trzeba będzie bardziej uważać.

  • 4. Data: 2005-08-29 05:07:05
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Ja pamiętam. :-) Ale i tak robisz niepotrzebna sensację.

    A czy to przypadkiem nie było "Dziękujemy Ci SC Johnson"?

    A odnośnie zostających literek/cyferek, to tak samo dzieje się z niektórymi
    biletami miesięcznymi.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 5. Data: 2005-08-29 06:17:02
    Od: ".kolina" <a...@s...com>

    > Otóż, wsadziłem kartę kodów do plastikowej przegródki w portfelu.
    > Poniewaz przegródka była przeźroczysta, to kody było elegancko widać.

    regulamin tego zabrania. Trzeba czytać przed a nie po mleku.

  • 6. Data: 2005-08-29 06:36:03
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Był 29 sierpień 2005 03:40, kiedy tajemnicza osoba przedstawiająca się
    jako witek powiedziała:

> [...]
    > I teraz wystarczy wyjąć kartę z portfela i trzymać ją w innym miejscu.
    > Jak mi ktoś zechce ukraś karty, to jeszcze musi mi ukraść portfel.

    Stary numer ;-) nie sądziłem tylko, że można to opatentować ;-)
    serio-serio to można jeszcze rozciąć każdą karteluszkę z kodami (dzieląc
    kody na części) i nosić w 2 różnych miejscach (np. w obcasie buta i w
    krawacie).

    --
    Olgierd
    o...@j...org ||| gg: 3657597 |||

  • 7. Data: 2005-08-29 07:53:08
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Maciej Loret wrote:
    > Witam.

    > A czy to przypadkiem nie było "Dziękujemy Ci SC Johnson"?
    Masz racje. A z Omo to były listy "Drogie Omo" :-)
    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y

  • 8. Data: 2005-08-29 07:53:52
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    .kolina wrote:

    > regulamin tego zabrania. Trzeba czytać przed a nie po mleku.
    R..egulamin ? A gdzie ?

    KJ