    From: "Jacek Maliszewski EFIX Polska" <j...@e...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Stopy do gory
    Date: Wed, 28 Jul 2004 15:10:32 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@212.14.63.242

    > Warszawa, 28.07.2004 (ISB) - Rada Polityki Pieniężnej (RPP) zaskoczyła
    > większość analityków podnosząc na swoim lipcowym posiedzeniu stopy
    > procentowe o 25 punktów bazowych, powodując umocnienie złotego i rynku
    > obligacji.
    > [...]
    >
    > No i jak tu sie nie smiac z tych finansowych pseudoekspertow. Jeden
    analityk
    > przepowiedzial i sie nie zdziwil a 200 innych prawie umarlo z wrazenia.
    > OT - jeszcze dlugo ekonomia to dla mnie bedzie pseudonauka...

    Wniosek moze byc jednym z dwoch:
    1. Albo dealerzy bankowi nie sluchaja tego co mowia im ich analitycy, czyli
    kazdy robi swje,
    2. Albo analitycy bankowi robia dwie analizy: jedna pokazuja dealerom a ci
    na podstawie tego obstawiaja podwyzke stop, druga anlize robia dla
    publicznosci, w ktorej klamia w zywe oczy.

    W kazym razie ja nigdy nie patrze na to co tos mowi, ale na to co ktos robi.
    Wlasnie daltego, by uniknac tego typu nieporozumien

    :)))

    Malin