  • Data: 2002-08-16 16:07:28
    Temat: Re: Starszy pan traci fortunę gubiąc karty płatnicze
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli oddział PKO w Cieszynie to fikcja :-))
    >
    > W razie procesu powiedzą, że nie ma takiego banku. :-)

    A o co miałby być ten proces? Kłamstwo, jeżeli nie powoduje szkody, jest
    dopuszczalne przez prawo i nie podlega karze. Jeżeli napiszę lub
    publicznie oświadczę, że dyrektor banku posiada dom na Marsie i że sam
    go widziałem - z pewnością jest to kłamstwo, natomiast trudno jest
    oskarżyć mnie o cokolwiek - jeżeli nawet, to mogę powiedzieć, że w
    chwili składania oświadczenia byłem o tym głęboko przekonany, a osoba,
    od której uzyskałem informację wydawała się wiarygodna, natomiast w
    świetle przedstawionych dowodów utraciłem dotychczasową pewność co do
    stanu posiadania osoby, którą szanuję i darzę zaufaniem.
    "Doktor", co reklamule pigułki w telewizorze łże jak szczenna suka, bo
    jego wiedza medyczna zapewne kończy się na etapie zakupu i aplikacji
    aspiryny - a czy ktoś się z nim sądzi? Podobnie z producentami piwa: na
    butelce napisano, że piwo zrobiono z... i warzone jest wg tradycyjnej
    receptury. Mam nadzieję, że w to nie wierzysz.

    Pzdr: Dogbert