  • Data: 2004-04-06 17:51:43
    Temat: Re: Srednia ilosc transakcji dla KK?
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sam wykonuje srednio 20-25 transackji za pomoca VC+AmEx,
    > nie liczac wakacji kiedy spokojnie bywa i 50 transakcji.
    Rany!
    To Ty wakacje spędzasz w sklepach???;-)))

    > Ile razy uzywacie Waszych kart, wliczajac w to transkacje
    > w necie? Sa gdzies dostepne dane jak to faktycznie wyglada?

    Te w necie to są MZ nadal statystycznie nieistotne,

    Mi wychodzi miesięcznie 5-6, nic wiecej,
    więc z równie wielkim zdziwieniem traktuje opowieści
    o dziesiątkach transakcji miesięcznie.
    Nie każdy mieszka pod hipermarketem, a statystyczny spożywczy
    chyba wciąż jest wyposażony zaledwie w ułamek terminala ;-)
    Weź jeszcze pod uwagę jaka część ludności mieszka poza granicami
    wielkich miast.
    Dla mie ta średnia nie jest wcale dziwna.

    --
    pzdr, St.