  • 1. Data: 2002-09-05 14:37:44
    Temat: Re: Sprawdzanie CVC2
    Od: k...@p...onet.pl

    Użytkownik Krzysztof Kowalski <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> napisał:

    >AFAIK dla kart Multi możesz albo podać prawidłowy kod albo go nie podać.
    >Chociaż może Citi coś tu miesza :-)

    Ja placilem wlasnie Multi. I przed chwila sprawdzilem, autoryzowal eCard.
    Pozdrawiam
    Konrad Inglot

  • 2. Data: 2002-09-05 19:36:25
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > Ja placilem wlasnie Multi. I przed chwila sprawdzilem, autoryzowal eCard.

    Ale co sprawdziłeś? :-) Tzn. jaki efekt. W eCardzie nie powinna przejść
    transakcja ze złym kodem.

    K. Kowalski

  • 3. Data: 2002-09-06 06:51:02
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Sep 05, 2002 at 09:36:25PM +0200, Krzysztof Kowalski wrote:

    > Ale co sprawdziłeś? :-) Tzn. jaki efekt. W eCardzie nie powinna przejść
    > transakcja ze złym kodem.

    Oj, chyba wieczorem Hospicjum dostanie troche grosza ;-)

    --

    --w

  • 4. Data: 2002-09-10 09:25:34
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Sep 05, 2002 at 09:36:25PM +0200, Krzysztof Kowalski wrote:

    > <k...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > Ale co sprawdziłeś? :-) Tzn. jaki efekt. W eCardzie nie powinna przejść
    > transakcja ze złym kodem.

    W Polcardzie oczywiscie tez nie przechodzi.

    --

    --w

  • 5. Data: 2002-09-10 12:34:49
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Witaj Krzysztof,

    W Twoim liście datowanym 5 września 2002 (21:36:25) można przeczytać:

    > Ale co sprawdziłeś? :-) Tzn. jaki efekt. W eCardzie nie powinna przejść
    > transakcja ze złym kodem.

    Sprawdzilem kto autoryzowal - byl to wlasnie eCard. I przeszlo ze zlym
    kodem.

    Pzdr

    --
    K.O.N.L.I.N.
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    chcesz napisac prywatnie: k...@p...pl
    "And I have become
    Comfortably numb"
    WinAmp gra: (Winamp nic nie gra bo jest wylaczony ;-)