  • Data: 2002-01-25 09:42:37
    Temat: Re: Spostrzeżenie na temat Citibanku
    Od: "Jacek Olbrys" <j...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A ja mam ich KK, 9 tygodni nieoprocentowanego kredytu, zero wpadek przez 4
    > lata i ten produkt akurat lubie.

    Karta jest OK - jak wszystko do momentu
    "sytuacji nietypowej". Ja taka mialem gdy w hotelu w Londynie wiedzialem, ze
    zabraknie mi limitu do zaplacenia i zgodnie z zapewnienami Vademecum
    zadzwonilem z prosba o chwilowe zwiekszenie limitu (po 3 latach prawidlowego
    uzytkowania i calkiem przyzwoitych obrotach) - pani byla zaskoczona moja
    "bezczelna" prosba i absolutnie odmowila...Jakos w koncu uskladalem,. a po
    powrocie do kraju skutecznie (po 3 miesiacach) rachunek karty udalo sie
    zamknac:)

    Jacek