  • Data: 2002-01-26 20:37:20
    Temat: Re: Spostrzeżenie na temat Citibanku
    Od: <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Marzena T." <t...@o...pl> napisał(a):
    > No to mam temat pozywke, bo wlanie CITI jest moim ukochanym bankiem od kilku
    > tygodni:(
    > postanowilam, by w nowy rok nie wchodzic z dlugami:), splacic cala kwote
    > kredytu. tak tez zrobilam. przelewem z mBanku. wczesniejsze przelewy
    > (przelew zdefiniowany) przechodzily bez problemu i docieraly na konto. do
    > czasu. jakiez bylo moje zdziwienie, gdy po powrocie z urlopu, 7go stycznia,
    > dowiedzialam sie z wezwan do zaplaty oraz kar i odsetek widniejacych na
    > wyciagu, ze pieniadze na rachunek nie dotarly. na moje pytanie jak to sie
> [...]

    Mnie się zdarzyło praktycznie to samo. Dostarczyłem do CITI potwierdzenia z
    mBanku + notatkę z postępowania reklamacyjnego w mBanku i nic... Według mnie,
    jeśli wpłynęło do nich potwierdzenie dokonania przelewu powinni od razu
    zaksięgować wpłatę i sobie jej później szukać po swoich subkontach.

    pozdrawiam
    thewind