    From: m...@p...pl (McMac)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Spłata kredytu w EURO - czy możliwa - POMOCY ???
    Date: Thu, 08 May 2003 09:33:24 GMT

    >jeżeli dobrze pamiętam, to jedynym prawnym środkiem płatniczym w Polsce jest
    >jeszcze Złoty (przynajmniej do momentu wejścia do UE).
    >Nigdy się nie spotkałem z możliwością regulowania jakichkolwiek zobowiązań
    >(a kredyt takim jest) w walucie obcej.

    To malo wiesz.

    W PKO BP kredyt walutowy splacasz jak najbardziej w walucie. Masz do wyboru:
    * "kupic walute" od banku po jego kursie (wplacajac lub przelewajac odpowiednia
    ilosc zlotowek),
    * zrobic przelew w walucie (lub skorzystac z autosplaty z twojego konta
    walutowego),
    * podreptac do banku i wplacic walute w kasie (rozwiazanie najkorzystniejsze
    finansowo, gdyz kurs kantoru jest zawsze nizszy niz banku).

    --
    - Maciej Kulawik ----------------