  • Data: 2002-03-14 08:45:38
    Temat: Re: Spłata kredytu - pomocy !
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Amehat <a...@a...net.pl> wrote:

    > A co z zabezpieczeniem. Czy nowy bank udzieli kredytu gdy zastaw jest na
    > inny bank a chyba zmiana zastawu trwa trochę czasu. Do momentu ustanowienia
    > zastawu na nowy bank trzeba jakoś chyba kredyt zabezpieczyć. I czy nowy bank
    > pójdzie na to żeby udzielić kredytu bez zabezpieczenia. Może banki w takich
    > wypadkach działają inaczej ale nie wydaje mi się.

    Mylisz się. Klasycznym przykładem sąkredyty mieszkaniowe. Bank udziela
    przecież kredytu na zakup mieszkania, które jeszcze nie może być
    zabezpieczeniem, bonie jest Twoje. Tak wioęc najpierw dostajesz kredyt,
    potem kupujesz mieszkanie, następnie przepisujesz go, potem dostajesz
    wpis na hipotekę, apotem dopiero ustanawia się go zabezpieczeniem
    roszczeń banku.

    Dlatego istnieje cos takiego jak ubezpieczenie transakcji.

    --
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313