    From: "sensei" <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Spłata kk 24.12
    Date: Mon, 10 Dec 2007 10:20:23 +0100

    Użytkownik "K.K." <z...@h...oraz.pl> napisał w
    wiadomości news:475cfd81$1@news.home.net.pl...
    > Śmiało można składać, gdyż banki nie mają prawa pobierać opłat czy
    > odszkodowań za rozpatrywanie bezpodstawnych reklamacji.
    > Bezpodstawnych, gdyż zarówno KIR jak i banki mają w swych regulaminach
    > terminy realizacji zleceń i one są dłuższe niż kilka godzin, co nie jest
    > przeszkodą by złożyć nawet kilka reklamacji i odwoływać się od odpowiedzi.
    > Wodzić się można całe lata, czemu nikt się zdziwi. No, chyba że jakaś inna
    > narodowość klienta.

    o czym Ty mowisz? 24.12 jest dniem roboczym i we wszelkich regulaminach
    bankowych funkcjonuje jako normalny dzien rozrachunkowy. Jesli bank w tym
    dniu zawiesi dzialalnosc i nie bedzie zlecal albo przyjmowal przelewow to
    reklamacja jest zasadna. Kazdy bank ktory sie tego dopusci bedzie musial
    poniesc konsekwencje i splacac np. odsetki KK. Mialem kiedys taka sytuacje z
    Noreda Bank ktory zrobil sobie wolne 2.05 i nie realizowal przelewow przez
    co nie splacilem w terminie KK BZWBK. Bez problemu rozpatrzyli reklamacje i
    musieli zwrocic odestki ktore mi naliczyl BZWBK.