  • Data: 2002-12-27 12:08:46
    Temat: Re: Słowacja pieniądze
    Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Dec 2002 09:46:31 +0100, h...@p...onet.pl wrote:

    >Witam,
    >Czy ktoś już w tym roku "przećwiczył" na sobie i mógłby mi poradzić:
    >jaką walutę kupić na Słowację:
    >- czy uprzeć się na SKK
    >- czy na wymianę EUR lub USD
    >- czy wreszcie wypłacać pieniądze z bankomatów (Visa electron czy raczej
    >Maestro?)

    Witaj

    Ja co prawda dwa lata temu ale przecwiczylem.
    Wyjmowalem VE z S.P. Banku Gdanskiego i wychodzilo to korzystniej
    (wliczajac prowizje) niz zakup koron w kantorze w Polsce.
    Dlatego polecam karte.
    Natomiast sam sie zastanawiam, czy korzystniejsza jest VE czy Maestro.
    Ta druga jest na pewno korzystniejsza w Eurolandzie, a co ze Slowacja?

    Pzdr
    mareczek