  • 1. Data: 2009-05-07 11:18:48
    Temat: Skuteczność głów z ramionami
    Od: "DJ \(stopazwrotu.pl\)" <d...@a...pl>

    Już ponad rok kolekcjonuję głowy z ramionami i sprawdzam ich skuteczność.
    Średni stosunek zysku do straty jest mocno powyżej 2, a trafność dużo nad
    60%.

    W kolejnej odsłonie trafność tej formacji to 75%
    http://www.stopazwrotu.pl/tekst.php?tid=170

    Pierwsza edycja, sprzed pół roku miała trafność 66%
    http://www.stopazwrotu.pl/tekst.php?tid=149

    DJ

  • 2. Data: 2009-05-07 13:29:23
    Temat: Re: Skuteczność głów z ramionami
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "DJ (stopazwrotu.pl)" napisał w wiadomości:

> [...]
    >
    > W kolejnej odsłonie trafność tej formacji to 75%
    > http://www.stopazwrotu.pl/tekst.php?tid=170
    >
    > Pierwsza edycja, sprzed pół roku miała trafność 66%

    Idąc tokiem oRGR dla WIG20 powinnismy iśc na ok. 2400 pkt.
    http://img23.imageshack.us/img23/483/wig20daily2400v
    .png

    Zaś rysując linie trendu na interwale miesięcznym -
    http://img23.imageshack.us/img23/9505/wig20mothly.pn
    Wiem że ta *górna* linia trendu jest dla wielu narysowana niepoprawnie ale
    biorąc po uwagę daty:
    tą moją ;-p 22.07 lub późniejsza Dietera "11.09.09" IMO nie będziemy się
    tłamsić do tego okresu w rejonach ~ 1950 pkt lecz dobijemy do tych ~ 2400
    pkt i tym samym do górnego ograniczenia tej górnej lini na monthly.

    > DJ

    Pozdr.

    --
    Bugatti

  • 3. Data: 2009-05-07 14:33:34
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    DJ (stopazwrotu.pl) wrote:
> [...]
    >
    > W kolejnej odsłonie trafność tej formacji to 75%
    > http://www.stopazwrotu.pl/tekst.php?tid=170
    >
    > Pierwsza edycja, sprzed pół roku miała trafność 66%

    nie wiem, co to za parametry i jak je intepretowac, dlatego najlepiej
    podawac odrazu mieszeczna stope zwrotu (srednia)

    to samo z maxdd, nie wiadomo jak jest liczona, lepiej tez podawac stope
    zwrotu mieszeczna, wtedy wszyscy beda wiedzieli, czy metoda jest
    wystarczajaca profitable ...

  • 4. Data: 2009-05-07 14:36:03
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "R.M." <f...@g...com> wrote in message

> [...]
    >
    > to samo z maxdd, nie wiadomo jak jest liczona, lepiej tez podawac stope
    > zwrotu mieszeczna, wtedy wszyscy beda wiedzieli, czy metoda jest

    tyle ze tego nie da sie zrobić jak ktoś ocenia konkretne "formacje"....
    przecież nie w każdym miesiącu występuje głowa z ramionami...

    george

  • 5. Data: 2009-05-07 14:57:32
    Od: "DJ \(stopazwrotu.pl\)" <d...@a...pl>

    Parametry są w opisie, wszystko jest wyszczególnione co i jak było liczone.
    DJ

  • 6. Data: 2009-05-07 16:45:06
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    DJ (stopazwrotu.pl) wrote:
    > Parametry są w opisie, wszystko jest wyszczególnione co i jak było liczone.
    > DJ

    byc moze sa opisane, ale one mi nic nie mowia o systemie, czy jest dobry
    czy taki sobie, czy moze calkowicie zly, to moze powiedzic jedynie
    _srednia_ stopa zwrotu mieszeczna lub roczna

    czemu jej po prostu nie podasz (np za lata 2000-2008)?

  • 7. Data: 2009-05-07 16:46:36
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    george wrote:
    > tyle ze tego nie da sie zrobić jak ktoś ocenia konkretne "formacje"....
    > przecież nie w każdym miesiącu występuje głowa z ramionami...

    dlatego napisalem ze _srednia_ mieszeczna, jesli np w styczniu 2004
    bedzie 0% a w lutym 2004 bedzie 20% to srednia arytmetyczna wyjdzie na
    poziomie 10%

  • 8. Data: 2009-05-07 17:02:27
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "R.M." <f...@g...com> wrote in message

    > dlatego napisalem ze _srednia_ mieszeczna, jesli np w styczniu 2004 bedzie
    > 0% a w lutym 2004 bedzie 20% to srednia arytmetyczna wyjdzie na poziomie
    > 10%

    czyli jak przez rok nie bedzie ani jednej formacji to system da 0,0% ?
    Nie sądze aby taka analiza i przedstawienie wyników cokolwiek dała.
    Ale rozumiem ciebie. Chciałbys poznać skuteczność systemu opartego tylko i
    wyłącznie o głowy z ramionami na przestrzeni roku. To jednak chyba nie było
    celem zestawienia.
    Anyway chyba wszystko jasne..

    george

  • 9. Data: 2009-05-07 19:42:25
    Od: "DJ\(stopazwrotu.pl\)" <d...@s...pl>

    Jeśli ryzykowałbyś w jednej transakcji powiedzmy 1 jednostkę kapitału i
    zagrałbyś pod wszystkie tamte formacje, to przez cały okres testu miałbyś 28
    jednostek kapitału.
    DJ

  • 10. Data: 2009-05-07 19:55:35
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 07-05-2009 o 15:29:23 Bugatti <s...@m...pl> napisał(a):

> [...]
    > tłamsić do tego okresu w rejonach ~ 1950 pkt lecz dobijemy do tych ~
    > 2400 pkt i tym samym do górnego ograniczenia tej górnej lini na monthly.

    i to jest scenariusz poza oczekiwaniami analitykow.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.