    From: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Skradziona karta kredytowa
    Date: 21 Mar 2003 02:31:43 +0100

    "bwwald" <b...@w...onet.pl> writes:

    > To zalezy tez od banku, bo niektore maja w regulaminie zapisane tak:
    >
    > "Złożenie przez Posiadacza karty podpisu niezgodnego z podpisem na karcie
    > nie zwalnia Posiadacza rachunku z odpowiedzialności prawnej i finansowej za
    > dokonaną transakcję."
    > ;)))
    >
    > Problem w tym jednak, ze nie za bardzo jest sprecyzowane, czy ja mam
    > udowodnic, ze nie skladalem niezgodnego podpisu, czy ma to zrobic bank, a to
    > juz nie lezy czesto w jego interesie ;(

    Tu nie chodzi o sam podpis, a o to, ze zlozyl go "Posiadacz" karty,
    w tym przypadku akurat ten legalny.
    Innymi slowy, posiadacz karty nie moze dokonac transakcji i nastepnie
    jej reklamowac.
    Nie ma to zadnego zwiazku z sytuacja, w ktorej podpis byl zlozony przez
    kogos innego.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator