eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSklep sam zatwierdza platnosc karta bez autoryzacji wlasciciela? › Re: Sklep sam zatwierdza platnosc karta bez autoryzacji wlasciciela?
  • Data: 2006-12-20 08:20:02
    Temat: Re: Sklep sam zatwierdza platnosc karta bez autoryzacji wlasciciela?
    Od: Tomek <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek napisał(a):
    > moze.
    > wystarcza mu nr karty i data waznosci.
    > Bo ty im absolutnie do tego nie jestes potrzebny, ani twoja karta.
    > Większy problem byby tylko wtedy gdybyś to powiedział, że ty tej transakcji
    > nieautoryzowałeś a oni nie mieli by żadnego 'alibi" dlaczego obciążyli twoją
    > kartę.

    I rozumiem, że nie jest do tego potrzebny kod CVV czy CVC (czy jak mu
    tam), nawet jeśli operacja jest robiona bez fizycznej obecności karty?

    Ciekawi mnie to, bo chcąc skorzystać z programu Gwarancja technologii,
    Microsoftu, trzeba w formularzu podać nr i datę ważności karty, aby
    mogli obciążyć za koszty przesyłki nośników i obsługi. Zastanawiam się,
    czy będą im potrzebne ww nr, czy obejdą się bez tego i obciążą kartę
    bezproblemowo.

    Jeśli ten nr jest niepotrzebny / niewymagany, to w jakich sytuacja może
    być przydatny?