  • 1. Data: 2011-03-16 08:26:12
    Temat: Skimmer na antyskimmer czyli wojna trwa
    Od: xbartx <b...@h...net>

    http://niebezpiecznik.pl/post/skimmer-czy-nie-skimme
    r/

    Skimmerzy pomysłów mają bez liku a my praktycznie możemy się tylko
    przyglądać i czytać o nowych sztuczkach, których później powinniśmy
    unikać.

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2011-03-16 08:35:30
    Temat: Re: Skimmer na antyskimmer czyli wojna trwa
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    To jest bez sensu, otwór na kartę powinien byc gładko zlicowany z
    czołem bankomatu, tylko wtedy mam pewność, że niczego nie doczepiono.
    Doczepianie czegoś przez banki to jest paranoja i służy tylko do
    przyzwyczajenia klienta, że coś doczepione jest stanem normalnym.

    MJ

  • 3. Data: 2011-03-16 09:18:40
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 16 Mar 2011 09:35:30 +0100, Michal Jankowski napisał(a):

> [...]
    > Doczepianie czegoś przez banki to jest paranoja i służy tylko do
    > przyzwyczajenia klienta, że coś doczepione jest stanem normalnym.

    Złotego środka chyba brak a na razie skuteczne metody widzę takie:

    1) konto tylko do wypłat z bankomatu, na którym trzymamy niewielkie sumy
    2) fizyczne siłowanie się z bankomatem i jego okolicami (np. czytnik przy
    wejściu jeżeli bankomat jest w budynku) w celu wykrycia zabawek
    skimmerów ;)

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2011-03-16 11:34:32
    Od: zażółcony <r...@x...pl>

> [...]
    > 2) fizyczne siłowanie się z bankomatem i jego okolicami (np. czytnik przy
    > wejściu jeżeli bankomat jest w budynku) w celu wykrycia zabawek

    A tak poza tym, to trzeba naciskać na karty chipowe i wybierać takie
    banki i bankomaty, które tylko na tym chodzą.

  • 5. Data: 2011-03-16 13:09:20
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    xbartx <b...@h...net> writes:

    > 2) fizyczne siłowanie się z bankomatem i jego okolicami (np. czytnik przy
    > wejściu jeżeli bankomat jest w budynku) w celu wykrycia zabawek
    > skimmerów ;)

    Czytnik przy wejściu otwierać inną kartą.

    MJ

  • 6. Data: 2011-03-16 17:29:29
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Michal Jankowski pisze:

    > Czytnik przy wejściu otwierać inną kartą.

    ...i zadbać o to, by był do niej inny PIN... :-)

    --
    MiCHA

  • 7. Data: 2011-03-16 19:07:38
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> writes:

    > ...i zadbać o to, by był do niej inny PIN... :-)

    To w ogóle nie musi być czynna karta...

    MJ