  • 21. Data: 2009-08-23 20:29:31
    Temat: Re: Shiti nie chce mnie zwolnić z opłaty rocznej.
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 23 Sie, 22:22, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Nic mi to nie m wi. Ja samolotami nie latam :) Ile to jest warte w PLN ?
    >
    > --
    > Mithos

    Znawcy wyceniają milę na 2 centy amerykańskie. Wynikałoby z tego, ze
    ok. 1800 USD. Ale w przelotach, w wyższych klasach i trans-con, myślę,
    że więcej. 90000 mil starcza na WAW- LAX - Waw w biznesie. Bilet
    kosztuje 13 -16 tysięcy PLN.

  • 22. Data: 2009-08-23 20:29:32
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    > Ale wynalazek :) Kto za tym stoi ?

    Open Finance?

  • 23. Data: 2009-08-23 20:30:06
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
    > Open Finance?

    Tyle wyczytałem. To Open Finance będzie wydawać KK ? Ale we współpracy z
    kim ?

    --
    Mithos

  • 24. Data: 2009-08-23 20:31:25
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    szczurwa pisze:
> [...]
    > ok. 1800 USD. Ale w przelotach, w wyższych klasach i trans-con, myślę,
    > że więcej. 90000 mil starcza na WAW- LAX - Waw w biznesie. Bilet

    To chyba faktycznie opłaca się powalczyć o kartę. 1800 USD piechotą nie
    chodzi.

    --
    Mithos

  • 25. Data: 2009-08-23 20:33:20
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    > Tyle wyczytałem. To Open Finance będzie wydawać KK ? Ale we współpracy z
    > kim ?

    No zapewne z Getin/Noble...

  • 26. Data: 2009-08-23 20:33:27
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 23 Sie, 22:28, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:

    > Czy wiesz dokladnie co Ci przedluza waznosc? Tzn. czy musi to byc
    > lot / mile z karty, czy moze to byc tez jakakolwiek transakcja milowa?
    >
    > W AA (nie, nie chodzi o alkoholikow) w sytuacji krytycznej oplacam
    > milami prenumerate czegokolwiek i za 600 mam kolejne 18 miesiecy
    > waznosci. No i moge tez kupic np. 2500 mil - to tez sie liczy jako
    > transakcja. Jak jest w M&M?

    M/M w porównaniu do AA to kuriozum, ale większośc programów w Europie
    tak ma. Mile tracą ważnośc po trzech latach. Bieg przedawnienia
    przerywa albo posiadanie statusu - Frequent, Senator, HON lub
    posiadanie karty kredytowej Miles/More i WYKONANIE co najmniej jednej
    transakcji w okresie rozliczeniowym, za które mogą byc przyznae mile M/
    M. Dopóki masz status lub kartę - mile zachowują ważność. Nie masz-
    przepadają po trzech latach.

  • 27. Data: 2009-08-23 20:36:09
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 23 Sie, 22:11, "MarekZ" <b...@a...pl> wrote:

    Mile z karty automatycznie spływają na konto M/M, trochę to prostsze
    niż w Diners. Chodzi o to, że posiadanie karty shiti przerywa i
    zawiesza przedawnienie mil tych już odłożonych w M/M. Kiedyś, dawno
    temu, przepadły mi mile w BA i od tamtej pory jestem uczulony...;-)

    AFAIR po warunkiem, ze z karty Citi/DC co miesiac naliczane sa kolejne mile.
    Trzeba wiec pamietac, zeby co miesiac zrobic transakcje na co najmniej
    4/5PLN... w zaleznosci od karty...

    MK

  • 28. Data: 2009-08-23 20:43:01
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 23 Sie, 22:36, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > AFAIR po warunkiem, ze z karty Citi/DC co miesiac naliczane sa kolejne mile.
    > Trzeba wiec pamietac, zeby co miesiac zrobic transakcje na co najmniej
    > 4/5PLN... w zaleznosci od karty...

    Dokładnie tak. I nie jest to chyba problem..;-)

  • 29. Data: 2009-08-23 20:48:30
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 23 Sie, 16:33, szczurwa <s...@g...com> wrote:

> [...]
    > transakcji w okresie rozliczeniowym, za które mogą byc przyznae mile M/
    > M. Dopóki masz status lub kartę - mile zachowują ważność. Nie masz-

    Eh, a juz Ci chcialem udzielac kolejnych swiatlych rad zebys wynajal
    samochod albo zapisal sie na biuletyn. :)

  • 30. Data: 2009-08-23 20:48:57
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    Mithos pisze:
    > Tyle wyczytałem. To Open Finance będzie wydawać KK ? Ale we współpracy z
    > kim ?

    No przecież jest tam napisane. Noble.

    --
    Raf