  • Data: 2003-10-23 16:40:57
    Temat: Re: Serwisy SMSowe w bankach
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Piotr \"Kazimierz\" Kuzmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net> writes:

    > "Bartol Partol" <b...@p...co> wrote in message
    >
    > http://www.ebanki.pl/banki/index.html

    No, ptaszek w kolumnie SMS na tej stronie nie oznacza jeszcze, że bank
    informuje SMSem co się dzieje na koncie ani tym bardziej, że robi to
    (jak inteligo) online....

    Przykładowo, w Citi o ile pamiętam SMS przychodzi ... następnego dnia
    po transakcji. W mbanku można się o coś SMSem spytać ale automatycznej
    wysyłki SMSów po transakcji nie ma. Podobnie jest chyba w PeKaO. Itd
    itp.

    Na mój stan wiedzy funkcjonalności 'natychmiast po dokonaniu
    transakcji przychodzi SMS z powiadomieniem o niej' poza inteligo nie
    oferuje obecnie nikt. Ale mogę się mylić, bo nie monitoruję tego zbyt
    dokładnie