  • Data: 2004-02-27 18:21:13
    Temat: Re: Serwis SMS - Inteligo
    Od: "sdolina" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >c1n0sg$119a$...@n...atman.pl,

    Dostaniesz smsy po 8 rano, jezeli były jakies transakcje między 22 a 8.
    Dotyczy to transakcji kartowych i przelewów w ramach Inteligo z
    natychmiastową realizacją.

    Jezeli zlecisz przelew po 22 a przed 8 to i tak on się realizuje dopiero po
    8:00 kiedy jest realizowana sesja KIR w Inteligo i wtedy otzrymasz
    powiadomienie smsem.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl