  • 1. Data: 2014-01-21 01:58:39
    Temat: Schowek w ING Banku
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    Czy istnieje możliwość skorzystania ze skrytki/sejfu w ING Banku w celu
    przechowywania czegoś co może okazać się któregoś dnia czy nocy
    potrzebne i możnaby tam do tego Banku pójść i wyjąć sobie ze skrytki
    (bardzo bezpieczna musi być).
    Sąsiadom raczej choćby byli bardzo uczciwi też nie za bardzo można ufać
    i powierzyć im to coś w ich ręce.
    --
    animka

  • 2. Data: 2014-01-23 13:21:56
    Temat: Re: Schowek w ING Banku
    Od: s...@p...pl

    skrytki bankowe służą do przechowywania takich
    właśnie rzeczy - jednakże istnieje problem z
    ewentualnym dostępem w środku nocy

  • 3. Data: 2014-01-23 14:16:33
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > skrytki bankowe służą do przechowywania takich
    > właśnie rzeczy - jednakże istnieje problem z
    > ewentualnym dostępem w środku nocy

    Konkretnie to nie ma możliwości dostępu w nocy. Tylko w godzinach otwarcia
    danego oddziału, ewentualnie 1 godzinę dłużej po awizowaniu. Nie spotkałem
    się z ofertą skrytki dostępnej całodobowo w Polsce.

  • 4. Data: 2014-01-24 02:46:54
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-01-23 13:21, s...@p...pl pisze:
    > skrytki bankowe służą do przechowywania takich
    > właśnie rzeczy - jednakże istnieje problem z
    > ewentualnym dostępem w środku nocy

    Nie musi być to środek nocy, ale nigdy nic nie wiadomo.
    Strażnik nie wpuści?
    Chodzi o klucze do mieszkania.

    --
    animka

  • 5. Data: 2014-01-24 10:42:31
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 24 Jan 2014 02:46:54 +0100, animka <a...@t...wp.pl>
    wrote:
    > Chodzi o klucze do mieszkania.

    Wycieraczki albo doniczki nie wychodzi w rachubę?

    --
    Marek

  • 6. Data: 2014-01-24 20:56:31
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-01-24 10:42, Marek pisze:

    > Wycieraczki albo doniczki nie wychodzi w rachubę?

    Koleżanka chciała mnie wtrynić swoje klucze, ale ja nie chcę, więc
    zaproponowalam jej jakąs skrytkę w banku.
    Doniczki i wycieraczki nie wchodzą w rachubę.

    --
    animka

  • 7. Data: 2014-01-25 14:43:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Koleżanka chciała mnie wtrynić swoje klucze, ale ja nie chcę, więc
    > zaproponowalam jej jakąs skrytkę w banku.
    > Doniczki i wycieraczki nie wchodzą w rachubę.

    Klucz niech włoży do koperty, zaklei i "zaplombuje". Nie bedzie podejrzeń,
    że użyłaś.

  • 8. Data: 2014-01-27 03:05:57
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-01-25 14:43, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Klucz niech włoży do koperty, zaklei i "zaplombuje". Nie bedzie podejrzeń,
    > że użyłaś.

    Nie chcę żadnych dodatkowych obciążeń. Chcę mieć spokój.

    --
    animka