  • 1. Data: 2002-08-21 12:52:38
    Temat: SKOK
    Od: "J.Trzeciak" <q...@k...chip.pl>

    Witajcie,
    Czy ktoś może orientuje się czy Arbiter bankowy rozpatruje skargi na
    Spółdzielcze Kasy Oszczędnościowo-Pożyczkowe?
    W wykazie członków ZBP nie widzę tej firmy, ale to jeszcze nie oznacza, że
    nie poddaje się ona arbitrażowi bankowemu.
    A może ktoś ma doświadczenia jak najskuteczniej dochodzić swoich praw w
    sporze ze SKOKiem.
    PZDRW
    jt

  • 2. Data: 2002-08-21 18:39:09
    Temat: Re: SKOK
    Od: "krab" <d...@n...mam.konta.i juz>

    Użytkownik "J.Trzeciak" <q...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś może orientuje się czy Arbiter bankowy rozpatruje skargi na
    > Spółdzielcze Kasy Oszczędnościowo-Pożyczkowe?

    to nie sa banki - iwec trudno by zajmowal sie nimi a.bankowy

    > A może ktoś ma doświadczenia jak najskuteczniej dochodzić swoich praw w
    > sporze ze SKOKiem.

    po prostu w sadzie
    ps
    nie daj sie zwiesc - jacy to oni sa biedni ! to chyba ich standardowa
    spiewka gdy trzeba placic

  • 3. Data: 2002-08-21 19:47:51
    Od: "J.Trzeciak" <q...@k...chip.pl>

    Użytkownik "krab" <d...@n...mam.konta.i juz> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > po prostu w sadzie
    > ps
    > nie daj sie zwiesc - jacy to oni sa biedni ! to chyba ich standardowa

    Niestety, to droga dla dużych roszczeń. Dla kwot <= 2KPLN nieopłacalna. I
    ONI to wiedzą. Człowiek jest bezsilny wobec wielu
    "nieprawidłowości".
    ONI mają tabun adwokatów, a ty jesteś sam.
    jt

  • 4. Data: 2002-08-21 20:30:59
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    J.Trzeciak pisze:
    >Niestety, to droga dla dużych roszczeń. Dla kwot <= 2KPLN nieopłacalna. I
    >ONI to wiedzą. Człowiek jest bezsilny wobec wielu "nieprawidłowości".
    >ONI mają tabun adwokatów, a ty jesteś sam.

    A można wiedzeć o co poszło?

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 5. Data: 2002-08-21 20:39:47
    Od: "Pawel Galinski" <g...@w...pl>

    A mozesz przyblizyc czym Ci ten SKOK zaszedl za skore ?

    --

    Pawel Galinski [Gall]

  • 6. Data: 2002-08-22 07:50:02
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    "J.Trzeciak" napisał(a):

    > Niestety, to droga dla dużych roszczeń. Dla kwot <= 2KPLN nieopłacalna. I
    > ONI to wiedzą. Człowiek jest bezsilny wobec wielu
    > "nieprawidłowości".
    > ONI mają tabun adwokatów, a ty jesteś sam.
    jaki sam? pisz na grupe o co chodzi
    na tej grupie jest "bardziejszy" tabun darmowych pomocnikow,
    zahartowanych w bojach z bankami :)
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 7. Data: 2002-08-22 11:02:59
    Od: "J.Trzeciak" <q...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Radek B" <r...@f...inv.pl> napisał w wiadomości

    > A można wiedzeć o co poszło?
    >
    > --
    O wykonanie umowy systematycznego oszczędzania "GWARANTOWANE OSZCZĘDZANIE"
    (36 m-cy ).
    Załącznikiem integralnym do umowy jest symulowany plan określajacy
    miesięczne kwoty wpłat i symulowaną kwotę, którą jak można było
    przypuszczać w momencie podpisywania umowy, miałem otrzymać. Umowa jest
    b.nieprecyzyjna i ostateczne wyliczenie SKOKu jest mniejsze o kwotę ok. 2k
    aniżeli wynik oszczędzania "wysymulowany" w załączniku.

    jt

  • 8. Data: 2002-08-22 11:05:13
    Od: "J.Trzeciak" <q...@k...chip.pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > jaki sam? pisz na grupe o co chodzi
    > na tej grupie jest "bardziejszy" tabun darmowych pomocnikow,
    > zahartowanych w bojach z bankami :)
    > --
    > roberts

    Dzięki za słowa solidarności grupowej.
    jt

  • 9. Data: 2002-08-22 11:08:30
    Od: "J.Trzeciak" <q...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Pawel Galinski" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > A mozesz przyblizyc czym Ci ten SKOK zaszedl za skore ?
    >

    > --
    >
    > Pawel Galinski [Gall]
    W sposób zwięzły tego przedstawić się nie da.
    Wyżej conieco wyjaśniłem.
    jt

  • 10. Data: 2002-08-23 16:32:00
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f128.n480.z2.fidonet.org>

    Hello All!

    21 Aug 02 14:52, J.Trzeciak pisal do All:

    JT> Czy ktoś może orientuje się czy Arbiter bankowy rozpatruje skargi na
    JT> Spółdzielcze Kasy Oszczędnościowo-Pożyczkowe?

    NIE!

    JT> jak najskuteczniej dochodzić swoich praw w sporze ze
    JT> SKOKiem.

    Przeczytaj statut!
    Organami Kasy są:
    1) Walne zgromadzenie
    2) Rada Nadzorcza
    3) Zarząd
    4) Zebrania grup Członkowskich

    Bieżąca działalnością Kasy kieruje Prezes zarządu.
    Do kompetencji Zarządu należy...
    ...sprawowanie nadzoru nad prowadzeniem księgowości.
    ... rozpatrywanie i załatwianie wniosków członków...

    W sprawach między członkiem a Kasą członkowi przysługuje prawo wniesienia
    odwołania:
    1) od uchwały Zarządu - do Rady Nadzorczej
    2) od uchwały R.N. - do Walnego Zgromadzenia (Zebrania Przedstawicieli).

    (Nie sądzę byś został pokrzywdzony w wyniku UCHWAŁY).

    - myślę że sprawę powinieneś wyjaśnić na szczeblu
    Zarządu, - Głowna Ksiegowa lub Prezes.

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-