  • Data: 2004-12-15 19:36:18
    Temat: Re: SFI mBanku a sprawa NIP
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 15 Dec 2004 13:27:03 +0100, na pl.biznes.banki, <buraxta> w
    wiadomości <news:cppaj5$olf$1@news.onet.pl> napisał(a):

    > Mam to nieszczęście, że zachciało mi się zainwestować w FI, a żyję w
    > Polsce :) Wydaje się to proste - klikasz, umowa z mBanku leci do domu,
    > podpisujesz i już. Okazało się, że na umowie trzeba wpisać swój NIP
    > (wiadomo, to mnie nie dziwi), a jako student nie posiadam takowego, bo
    > nigdy jeszcze nie pracowałem.

    A czy przypadkiem nie pobierasz stypendium? Bo jeśli pobierasz, to
    jesteś podatnikiem nawet o tym nie wiedząc i problem masz rozwiązany.
    Parę lat temu ja przerabiałem ten temat ze swoimi dziećmi, szczegółów
    już niestety nie pamiętam. Była wówczas możliwość (może nawet dalej
    jest?) odzyskania części pobranego ze stypendium podatku, trzeba było
    tylko złożyć rocznego PIT-a, uprzednio uzyskawszy nr NIP.
    Może to jeszcze działa?

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj