  • 11. Data: 2013-02-06 08:06:12
    Temat: Re: Rewolwer u fajanasiarzy - kolejna ściema?
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 06 Feb 2013 06:41:50 +0100, TrzyLinie napisał(a):

    > Czy Armagedon, który wywołasz, objawi się przed 5 marca?

    Możesz się odprężyć i wyluzować; jaki kraj, taki armagedon. Leszek będzie
    skubnięty na kwotę, którą pewnie nosi w lewej kieszeni, więc Getin Holding
    S.A. nadal będzie miał się dobrze.

    > Kurcze, czytam grupę od roku, raz czy dwa opisałem jakąś sztuczkę,
    > która pozwala uzyskać przewagę nad bankiem, kilka razy skorzystałem
    > też ze sztuczek opisanych przez innych.

    A ja wyłuskałem tu kiedyś jedną cenną informację między wierszami, i, w
    ramach rewanżu, napisałem swoje w podobnym stylu.

    > Nie rozumiem ludzi, którzy
    > zatajają takie sposoby uzyskiwania przewagi nad bankiem.

    Paaanie, daj pan spokój. Półgroszówki, moneybacki po kilkadziesiąt złotych,
    wiewiórki et consortes, stówka za otwarcie konta - można pogaworzyć, czemu
    nie. Sam zamieściłem tu kilka informacji otwartym tekstem. Natomiast przy
    comiesięcznym skubaniu na kwoty większe, niż średnia pensja w tym kraju,
    optyka bardzo się zmienia.

    > Moim zdaniem otwartość pomogłaby eliminować "szulerskie" banki.

    Ale ja nie chcę eliminacji Getinu, potrzebuję właśnie nowy monitor, a oni
    chcą mi go kupić.

    AK

  • 12. Data: 2013-02-06 10:02:25
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu środa, 6 lutego 2013 08:06:12 UTC+1 użytkownik Andrzej Kubiak napisał:

    /.../
> [...]
    >
    > comiesięcznym skubaniu na kwoty większe, niż średnia pensja w tym kraju,

    /.../

    Całkowicie słusznie, ale uważam, że w takim przypadku nie powinieneś w ogóle tu na
    grupie o tym wspominać. A tak to wygląda na gromkie "Patrzcie i podziwiajcie, jaki to
    ja wspaniały jestem"

  • 13. Data: 2013-02-06 10:13:45
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    eisenberg napisał(a) :
> [...]
    grupie o tym wspominać. A tak to wygląda na gromkie "Patrzcie i podziwiajcie, jaki to

    Już kiedyś o tym dyskutowaliśmy, że to takie dziecinne chwalenie
    się. Potrzeba zabłyśnięcia. Czy to świadoma, czy też może
    podświadoma. O poważnych sprawach nikt poważny publicznie nawet nie
    napomyka.
    Jak w tym powiedzeniu: dobrego hakera zna każdy - doskonałego hakera
    nie zna nikt.
    I tyle w temacie.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 14. Data: 2013-02-06 10:31:06
    Od: TrzyLinie <t...@k...o2.pl>

    W dniu 2013-02-06 10:13, Zbynek Ltd. napisał(a):
    > O poważnych sprawach nikt poważny publicznie nawet nie napomyka. Jak w tym
    > powiedzeniu: dobrego hakera zna każdy - doskonałego hakera nie zna nikt.

    Skubanie na "kwoty większe, niż średnia pensja w tym kraju," to nie są AŻ TAK
    poważne sprawy, żeby tu nie wspominać między wierszami... Może lepiej się zebrać
    w sobie i dokonać egzegezy historycznych wypowiedzi AK :)

    Zastanawiam się, czy moja optyka faktycznie zmieniłaby się na tyle, żeby milczeć...

    --
    TrzyLinie