    From: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Re: Inteligo zmiana %% ;)
    Date: 19 Mar 2003 12:43:29 +0100

    On Wed, Mar 19, 2003 at 12:14:43PM +0100, Bartol Partol wrote:

    >Ja place w Millenium 1 zl za kazda wyplate i malo mi to nie przeszkadza,
    >bo mam sporo bankomatow w okolicy i nie musze biegac po kase (pomijam
    >to, ze rzadko wyplacam kase, bo generalnie place kartami). Wole zaplacic
    >1 zl za wyplate z bankomatu, ktory mam pod reka niz zapier*&^%$ 2 km po
    >to by wyplacic za darmo (majac rachunek w innym banku).

    Toz po to mam mbank i rb ;-)

    >Kiedys jechalem sobie taryfa i jakos rozmowa trafila na bankomaty.
    >Kierowiec opowiadal, ze miewal pasazerow, ktorzy potrafili jechac przez
    >pol miasta do bankomatu swojego banku i zaplacic 30 zl za kurs, niz
    >wyplacic kase w obcym bankomacie. To bylo ladnych pare lat temu, gdy
    >bankomatow bylo niewiele, ale juz byly porozumienia miedzy bankami o
    >wzajemnych wyplatach. Coz, glupota ludzka nie zna granic.

    Nie zna. Nie tylko tutaj.

    >OK. Ale studentowi trudno bedzie uzbierac 50 z odsetek, wiec nie podpada
    >on pod rozwazania. ;-)

    Ja myslalem ze te 50zl to placisz za przelewy. Odsetek to trudno
    bedzie 50zl uzbierac wiekszosci.

    >Ile kosztuje przelew? Dlaczego jesli sie godze na dane warunki
    >prowadzenia konta, to jestem wytresowany? Bank moze zaproponowac dowolna

    Nie bierz sobie tego wytresowania do serca, po prostu najlepszy skrot
    myslowy jaki moglem wymyslec ;-)

    >oplate za transakcje, a ja moge sie na to zgodzic lub nie, w koncu mam
    >wybor. 99 groszy za przelew, ktory moge wykonac w 2 minuty nie ruszajac
    >sie od komputera jest dla mnie jak najbardziej do przyjecia. Czasem
    >jeszcze doplace 50 groszy i machne przelew z komorki.

    Sluchaj, ja ten przelew robie za 0zl, 0groszy z multi. Z Rb tez. O to
    mi chodzi. Z multi i mbanku robie rowniez przez internet.

    >W koncu na te pania co siedzi w okienku bank musi zarobic. Chyba ze
    >powinna pracowac za darmo.

    Wiesz, dlatego w multi placisz za automat bialkowy ((C) pjo)
    wiecej. Przez internet masz za darmo.

    Czujesz? ;-)

    --

    --w