    From: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Re: Inteligo zmiana %% ;)
    Date: 19 Mar 2003 11:35:06 +0100

    On Wed, Mar 19, 2003 at 11:25:58AM +0100, Bartol Partol wrote:

    >Cos za cos.

    Wiesz, jakos moge bez tego zyc. Wciaz. A jesli chodzi o internet - mam
    go juz i tak dosc na codzien ;-)

    >To nie jest tak, ze bez czegos nie mozna zyc. Moim zdaniem bez sensu
    >jest zmienianie banku, bo obnizyli oprocentowanie rora. Wszyscy
    >obnizaja, bo stopy spadaja. To normalne. Ale mamy tu wielkie halo, bo
    >inteligo ciachnelo stopy. To mnie smieszy.

    No tak, ale 1) kiedys bylo tak ze byl ladny rachunek, ladnie
    oprocentowany, z ladnym interfejsem, i mial wade bo byl platny za
    niektore uslugi. Teraz placisz za chyba wszystko. 2) jest takie cos
    jak kropla ktora przepelnia czare - i dla niektorych moze byc sposob
    wprowadzenia kolejnego udogodnienia, obnizka %%ow, podwyzszenie kosztu
    prowadzenia. To nie jest tak ze to tylko dzieki temu, ale to moze po
    prostu przelepnic czare.

    >Bank warto zmieniac, gdy ma sie w nim bardzo duza kase, przy ktorej
    >zmiana oprocentowania powoduje ze sie rocznie traci kilka/kilkadziesiat
    >tysiecy zl, a nie 48,50.

    Nie, nie rozumiesz. Jak jestes np. student to 50zl przeliczasz na
    odpowiednia ilosc piwa (znajomy przeliczal 25l plecak na 50
    butelek). Jak generalnie malo zarabiasz to ... cholera, raczej konta w
    inteligo nie zalozysz i tak ;-) Wroc, inaczej.

    Ja bym raczej ocenial nie w bezwzgledniej cenie, ale raczej w %% do
    dochodu osoby zainteresowanej. 50 to jest w moich zarobkach malo,
    nawet w skali miesiaca, ale i tak jak mam wybrac, to wole wplacic je
    na hospicjum (btw, zarabiasz duzo, wplac: http://www.hospicjum.waw.pl)
    niz dawac je bankowi. Bo nie jest to __koszt__ przelewu (wiesz ile
    kosztuje naprawde przelew bank?), to jest kwota jaka oni wymyslili
    sobie pobierac od wytresowanych klientow.

    Dobra, nie bede wiecej pisal. I wiem ze przelew w okienku w pbk
    kosztuje (chyba wciaz) 4.50. Zgroza.

    --

    --w