  • 1. Data: 2002-11-19 07:49:57
    Temat: Inteligo z PKO BP
    Od: w...@p...onet.pl

    Jak myslicie jaki ruch zostanie wykonany przez PKO BP w związku z posiadaniem
    Inteligo, którego klienci maja bezpłatny dostęp do bankomatów Euronetu.
    Czy klienci PKO BP też dostaną taką możliwość ? A jeżeli tak to kiedy ?

    Tomasz

  • 2. Data: 2002-11-19 08:12:17
    Temat: Re: Inteligo z PKO BP
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Inteligo, którego klienci maja bezpłatny dostęp do bankomatów Euronetu.
    > Czy klienci PKO BP też dostaną taką możliwość ? A jeżeli tak to kiedy ?

    W nowej tabeli prowizji, wspolnej dla PKO BP i Inteligo wroca oplaty za
    wyplaty z Euronetow - dla wszystkich kont (byc moze nizsze niz dla innych
    bankomatow), a zostana darmowe wyplaty w bankomatch PKO BP.
    IMO.
    Komu jest potrzebny Euronet, gdy ma do dyspozycji PKO BP?

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2002-11-19 14:20:58
    Od: Dawid Lorenz <e...@m...org>

    "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> wyznał(a):
    > Komu jest potrzebny Euronet, gdy ma do dyspozycji PKO BP?

    temu, komu bliżej do bankomatu euronetu, niż PKO PB?

    --
    [del] * http://btsearch.org * wyszukiwarka stacji bazowych GSM

  • 4. Data: 2002-11-19 15:07:40
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > temu, komu bliżej do bankomatu euronetu, niż PKO PB?

    Zwazajac na liczbe bankomatow PKO wzgledem Euronetu to przychylam sie do
    zdania Slawka.
    Np. w moim miescie najblizszy euronet jest ok. 3 km od miejsc w ktorych
    czesto przebywam, a PKO nie dalej niz 100-500 m.

  • 5. Data: 2002-11-19 15:16:57
    Od: w...@p...onet.pl

> [...]
    > Np. w moim miescie najblizszy euronet jest ok. 3 km od miejsc w ktorych
    > czesto przebywam, a PKO nie dalej niz 100-500 m.

    Ale chyba cięzko zmienic taryfę klientom na gorszą (obecnie klienci Inteligo
    mają najszerszą sieć bezprowizyjnych bankomatów).
    Stracą ok. 450 bezprowizyjnych bankomatów. I wtedy chyba to też będzie
    njawiększa sieć bezprowizyjna ?

    Tomasz

  • 6. Data: 2002-11-19 15:26:58
    Temat: Re: Re: Inteligo z PKO BP
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Nov 19, 2002 at 04:07:40PM +0100, minik wrote:

> [...]
    >Np. w moim miescie najblizszy euronet jest ok. 3 km od miejsc w ktorych
    >czesto przebywam, a PKO nie dalej niz 100-500 m.

    To dlaczego konto w inteligo a nie w pkobp otworzyles? ;-)

    I wyplaty bys mial od razu za darmo ;-]

    --

    --w

  • 7. Data: 2002-11-19 15:55:34
    Od: "Marcin_" <t...@w...pl>

    Witam,

> [...]
    > mają najszerszą sieć bezprowizyjnych bankomatów).
    > Stracą ok. 450 bezprowizyjnych bankomatów. I wtedy chyba to też będzie

    Obniżki opłat są wynikiem zmiany banku prowadzącego konto Inteligo i zostały
    wprowadzane w formie bezterminowej promocji obowiązującej od 1 listopada
    2002 r.

    Marcin P.

  • 8. Data: 2002-11-19 17:04:26
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > To dlaczego konto w inteligo a nie w pkobp otworzyles? ;-)
    >
    > I wyplaty bys mial od razu za darmo ;-]
    Odstrasza mnie obsluga starszych "Pan" i gigantyczne kolejki w placowkach
    PKO. W przypadku Inteligo obsluga mila, kolejek brak i stanowi doskonale
    dopelnienie do moich pozostalych kont.

    minik

  • 9. Data: 2002-11-19 19:51:45
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik Dawid Lorenz <e...@m...org> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:r...@4...com...
    > "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> wyznał(a):
    >
    > temu, komu bliżej do bankomatu euronetu, niż PKO PB?

    Jak zaplaci za ta wygode 1,99zl to sam sobie zdecyduje, czy wyplacac:
    - w PKO BP - dalej ale za darmo
    - w Euronecie blizej (komu blizej do tych 400 bankomatow - mieszkancom
    hipermarketow czy stacji benzynowych...;-), ale za 1,99zl
    - gdzie indziej, gdzie najblizej ale za 4zl czy ile tam bedzie w taryfie...
    ;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 10. Data: 2002-11-19 19:57:25
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik Marcin_ <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ardmqs$auv$...@n...onet.pl...
> [...]
    zostały
    > wprowadzane w formie bezterminowej promocji obowiązującej od 1 listopada

    Ehmmm, "bezterminowa promocja" to chyba znaczy tyle, ze w chwili oglaszania
    nie jest podany termin jej zakonczenia. Kazda promocja kiedys sie konczy.
    Po pelnej integracji oglosza nowa tabele prowizji i tyle.

    --
    Pozdrowienia
    ---