    From: "vvvvvv" <w...@p...de>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Rata kredytu Rodzina na Swoim w BGŻ
    Date: Thu, 12 Apr 2012 13:19:29 +0200

    Użytkownik "Feromon" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4f860375$0$1301$65785112@news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "Krzysiek" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    >>

    > Zwróć uwagę, jak spłacają SIĘ osetki.
    > Bo jak kupowałęm na raty moje najdroższe auto, Poloneza, za około 50 tys,
    > to miałem dwie opcje. Stałe raty i zmienne raty. Stałę były 300 a zmienne
    > najpierw 600 a potem malały.
    > Kruczek siedział w tym, że wziąłem stałe, ale NAJPIERW spłacałem odsetki.
    > Kiedy po 4 latach chciałem
    > spłacić kredyt, to się okazało, że mam spłacić tyle samo, co go brałem
    > kilka lat wcześniej. Bo w umowie
    > było małymi literami, że NAJPIERW ODSETKI.

> [...]

    jeśli dobrze zrozumiałem: kredyt 50kPLN, odsetki za cały okres powiedzmy
    20kPLN, razem 70kPLN - czy tak?
    jesli tak, to odsetki naliczają się proporcjonalnie z czasem trwania
    pożyczki / kredytu a nie od razu są naliczone w pełnej kwocie i są
    spłącane - przeca to niezgodne z niczym jest a na pewno nie z zasadami
    księgowości banku.