  • 1. Data: 2002-11-22 13:22:13
    Temat: Raport Bankiera: Przyszłość bankowości internetowej
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Tak chcialem sie pochwalic ;)

    http://www.bankier.pl/fo/

    oraz
    Raport Bankiera: Przyszłość bankowości internetowej
    http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
    e_id=546035&type_i
    d=1&order=priority&priority=2-20

    Serdecznie zapraszam i czekam na komentarze :)

    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 2. Data: 2002-11-22 15:55:07
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Jesienną porą czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Michał pisze:

> [...]
    e_id=546035&type_i
    > d=1&order=priority&priority=2-20
    >
    > Serdecznie zapraszam i czekam na komentarze :)

    Co do merytorycznej strony tekstu się nie wypowiem. Zaraz mam trening
    i się muszę porozciągać przed nim... Ale zauważyłem śmieszną rzecz:

    <http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?artic
    le_id=545972&pub_
    id=89&type_id=2&lang=PL&order=time>

    Fajnie to wyszło:
    "Przyszłość rynku bankowości internetowej"
    tuż pod tym reklama TP SA

    ROTFL!